איך מנקים מגהץ

162422220מגהץ. לא המכשיר שכולם אוהבים, אולם בכל זאת סביר מאוד להניח שאתם עושים בו שימוש. אחרי הכול, אף אחד לא אוהב להסתובב עם בגדים מקומטים, ולרובנו יש בבית לפחות בגד חגיגי אחד שדורש גיהוץ. אם לאחר שגיהצתם בגד הבחנתם בכתמים שלא היו עליו קודם, יכול מאוד להיות שמקורם הוא בתחתית המגהץ. גם מכשיר זה, כמו כל מכשיר אחר, צובר לכלוך, ויש לנקותו מדי פעם. אז בין אם כבר התלכלכו לכם בגדים שגיהצתם ובין אם אתם מעוניינים למנוע מצבים כאלה – הנה לפניכם טיפים מועילים לניקוי המכשיר שאי אפשר איתו, אבל גם אי אפשר בלעדיו.

 ניקוי מיכל המגהץ

ראשית עולה השאלה – איך נדע אם המגהץ שברשותנו זקוק לניקיון?

המגהץ שלכם זקוק לניקוי אם נראה כאילו נשארות שכבות קטנות בחורים הקטנים שבחלקו התחתון של המגהץ.

מהם שכבות אלה האלה שנראות כמו גושי מלח המופיעות דרך קבע על המגהץ?

אלו הם לרוב מינרלים מהמים שנאגרים במיכל.

עם אלו חומרים מנקים את המגהץ?

לניקוי המיכל נחוצים חומץ וסמרטוט נקי. מלאו את המיכל כשהמגהץ קר עד לרבע עם החומץ.

כעת הדליקו את המגהץ והניחו אותו על משטח האידוי. גהצו את הסמרטוט הנקי עד שהמיכל יישאר ריק לחלוטין מכל הנוזלים שיש בו. אם אותן שכבות שתיארנו בפניכם עדיין נראות לעין תצטרכו לחזור על התהליך פעם נוספת או אולי מספר פעמים עד שהן ייעלמו.

שימו לב – לחומץ יש ריח חזק, במיוחד כשהוא מחומם. לכן אווררו את האזור כשאתם עובדים עד כמה שניתן.

שטפו את המיכל ביסודיות במים נקיים על ידיי מילויו עד הסוף ואז רוקנו אותו לחלוטין. שאלה שרבים תוהים לגביה – מים מהברז או מים מינרלים? כדאי להתחשב כך שמי הברז בישראלי מכילים מינרלים רבים שגורמים להצטברות של אבנית. כדי להימנע מהצטברות של שכבות מינרלים השתמשו רק במים מזוקקים במיכל. אם תבחרו להשתמש במי ברז, כדאי לזכור לנקות את המאגר כל כמה זמן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.