מכונת שטיפה מתקדמת

אביזרים למכונות שטיפה

מכונות שטיפה – למגוון מטרות ניקיון

כיום קיים מגוון רחב של מכונות שטיפה, אשר מתאימות למגוון רחב של שימושים עבור המגזר הפרטי ועבור המגזר העסקי והתעשייתי, כשהאחרונים דורשים לרוב מכונות יעילות ועמידות עם היקף עבודה גדול יותר.

מכונת שטיפה מתקדמת

 

אביזרים למכונות שטיפה

  • יש אביזרים שונים למכונות השטיפה וכולם מתחלקים לפי כמה קטגוריות. אחת הקטגוריות היא מכשירים שמתחברים למכונות עצמם וניתן למנות בהם ראשים מיוחדים שיכולים להעלות את הלחץ או להפוך אותו לקטן ומרוכז יותר. למשל, ישנם אביזרים שמשנים את הזוויות שלזרם המים שיוצא ובכך ניתן להתמקד באזורים קטנים ומדויקים יותר ולהסיר כתמים ולכלוך שנדבק בצורה חזקה.
  • יש מכשירי ניקוי שמיועדים לניקיון של בגדים. אביזרים אלו יוצרים אידוי של המים ובעזרתם ניתן לנקות בגדים, ספות מבד ושטיחים. גם מברשות ניתנות לחיבור למכונות שטיפה וגם לשואבי אבק כך שניתן לקרצף את השטיחים או להוציא מהם את האבק תוך כדי שאיבה בצורה יעילה יותר.
  • יש סבונים וכימיקלים רבים שמשמשים גם הם כאביזרים למכונות שטיפה. את האביזרים הללו צריך להזין בתוך המכונה כדי שתבצע את הפעולה בשילוב עם החומר המבוקש. ניתן להוסיף סבונים נוזליים רגילים שיבצעו פעולה דומה לפעולת הניקיון והשטיפה שאנו מבצעים בבית וכמובן להוסיף כימיקלים שיכולים לשטוף את הרכב, קצפות מסוימות, משטחי ברזל ועוד. אביזרים אלו מאפשרים להתמודד עם כל כתם וכל סוג לכלוך מכל משטח.

אביזרים לניקוי חלונות ותקרות

עם אביזרים למכונות שטיפה גם מכונת שטיפה אחת יכולה להפוך לרב תכליתית. ניתן לחבר אל מכונת השטיפה ראשים שיתאימו גם לניקוי חלונות ובכך לנקות משטחי זכוכית ביתר קלות מה שלא היה יכול להתבצע עם צינור בהשפרצה מרחוק, מה שישאיר כתמים ולא ינקה באופן יסודי, וכמובן לא עם ראש שיכול ליצור שריטות. יש צינורות הארכה שמאפשרים ניקיון של קירות גבוהים או תקרות ומקומות אחרים שקשה להגיע אליהם.