ניקיון דירות חדשות

מזל טוב! הדירה החדשה מוכנה ועכשיו רק נשאר למלא אותה בחפצים שלכם ובהרבה אנרגיות טובת נכון? זהו שלא בדיוק. לא נכנסים לדירה חדשה סתם כך, בטח ובטח שלא לדירה חדשה מהקבלן. ניקיון דירות חדשות מהקבלן זה יותר אגדה אורבנית מאשר מציאות מאחר ורוב הקבלנים חוסכים בעלויות ניקון הדירה ואם הם מנקים אותה זה רק כדי לצאת לידי חובה. ובכלל, זה הרבה יותר נעים להיכנס לדירה חדשה בידיעה שבוצע בה ניקיון יסודי בכל פינה ופינה.

ניקיון דירות חדשות מהקבלן

הלכלוך התעשייתי שמשאיר אחריו הקבלן דורש טיפול מעמיק ויסודי. ההתמודדות מול כתמי צבע על פנלים ומרצפות ועל תריסים וחלונות, כמויות סיד ואבק בחדרים על המשקופים ושקעי החשמל, שאריות הנסורת בארונות המטבח, שאריות אבקה מחיתוך קרמיקה או רובה מרוחה בעבודת התקנת האמבטיה – כל אלה ועוד הם פרטים חשובים הדורשים טיפול ושימוש בחומרים ייעודיים כמו גם מכשירים וכלי עבודה המקלים על העבודה ומאפשרים ביצוע תהליך מהיר ויעיל. יחד עם זאת קיים סיכון גדול בניקוי זכוכית המרפסת מבחוץ במיוחד אם מדובר בדירה בגובה רב.

על מנת לבצע ניקיון יסודי ומקצועי לדירות חדשות עליכם לבחור בחברה שמתמחה בסוג זה של ניקיון, ניקיון דירה חדשה רק עם חברה מובילה בתחומה.

דגשים חשובים בזמן ניקיון דירות חדשות

הדבר הראשון שחובה לעשות הוא ניקיון יסודי של הרצפה, אחרי שכבר מכניסים את כל הריהוט קשה מאוד להגיע לרמת ניקיון טובה, מה גם שריצפה מבריקה ע"י פוליש וקס או פוליש קריסטל תורמת לנראות החדשה והנקייה של כל הדירה. לניקוי ריצפה מתלווה ניקוי יסודי של הקרמיקה והאמבטיה הכולל גם חיטוי עמוק. לאחר מכן מנקים את התריסים והחלונות וגם את תעלות החלונות בעזרת שואב מותאם. שימו לב שלרוב חברות ניקיון לא יפנו את שאריות חומרי הבנייה ולכן חשוב לדרוש זאת מהקבלן.

איך לבחור חברת ניקיון

חשוב לבצע סקר חברות להשתמש באינטרנט כדי לבדוק על כל אחת את הוותק והניסיון ואת חוות הדעת של הלקוחות הקודמים. חשוב לעשות השוואת מחירים ולהכיר את המחיר הממוצע – אם קיבלתם הצעה זולה משמעותית, תבדקו שוב, ייתכן ואותה חברה אינה בעלת וותק ואז היא לא בעלת ניסיון או שאולי היא משתמשת בחומרי גלם זולים יחסית שמשפיעים על טיב הניקוי. חשבו לקבל הצעת מחיר מפורטת ככל הניתן ולאחר שהסכמתם על מחיר – להגדיר אותו במחיר קבוע מראש, ללא הפתעות.  משך ניקוי יסודי של דירה חדשה אמור לקחת עד יום עבודה – לוודא שחברת הניקוי מתחייבת לזמני עבודה ואחראית לביצועם.

חברתנו מתמחה בניקוי וחיטוי יסודי של דירות חדשות בעזרת ציוד ומכשור איכותי, שימוש בחומרים ידידותיים ועבודה של אנשי מקצוע מיומנים עם הרבה סבלנות כדי להימנע מנזקים בזמן הניקוי וכן להבטיח כניסה לדירה חדשה ומבריקה ברמת ניקיון גובהה ואיכותית.