איך מנקים שרף מבגדים?

76811221יש לכם כתם של שרף על הבגד, לא צריך לזרוק את הבגד, אפשר לנקות הכל! יצאתם לפיקניק עם חברים או עם כל המשפחה ביער מקסים מלא בעצים. היה לכם צל, אפילו הצלחתם למצוא שולחן, ואז… חזרתם הביתה וראיתם ששרף של עץ נדבק לבגד שלכם ומסרב להתפנות. מה עושים? הנה לפניכם כל השיטות לניקוי שרף מבגדים.

 

ישנן שלוש שיטות עיקריות לניקוי שרף מבגדים:

  • באמצעות ספירט – טבלו צמר גפן בנוזל ושפשפו את הבד במקום שאליו נדבק השרף. יש הרבה מאוד סיכויים שתצליחו להוריד אותו לחלוטין. את הספירט, אגב, ניתן לרכוש בכל בית מרקחת.
  • באמצעות כוהל (אלכוהול) – ניתן להסיר את השרף בעזרת אלכוהול ממש באותה שיטה של ניקוי עם הספירט: טובלים צמר גפן ומשפשפים. הכתם אמור להיעלם.
  • באמצעות בנזין לבן – לא הצלחתם עם הכוהל או הספירט או שיש לכם בבית במקרה בנזין? מצוין. הפעולה היא אותה פעולה, וסביר מאוד להניח שהחומר החזק הזה יוכל להסיר גם את השרף העקשני ביותר. את הבנזין לא תוכלו, מן הסתם, לרכוש בבית מרקחת, אבל תוכלו להשיגו בכל "טמבוריה".

טרפנטין, אגב, גם יכול לבצע את העבודה, אז אם אין לכם בבית את כל שאר החומרים ויש לכם פחית טרפנטין, סביר להניח שהוא יצליח לעמוד במשימה.
ועוד טיפ לסיום: את פעולת הניקוי באמצעות החומרים שהוזכרו לעיל רצוי מאוד לבצע לפני שמכניסים את הבגד לכביסה. המפגש של השרף עם פעולות הכביסה והייבוש עלול להקשות אותו יותר, ולגרום לקושי גדול יותר בהסרתו. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.