איך לנקות מקלדת

180240170בעידן בו אנחנו חיים, שבו לכל אחד יש מחשב, חשוב לזכור שדווקא בגלל העובדה שאנחנו יושבים מול המחשב שעות, הרי שהמקלדת היא המקום שבו החיידקים יכולים להצטבר בקלות. מה זה להצטבר? לשרוץ ולהתרבות. כדי לא להידבק או להדביק במחלות, וגם כדי שסביבת העבודה שלכם תהיה הרבה יותר נעימה, חשוב מאוד לנקות את המקלדת באופן שוטף.

 

אז איך לנקות מקלדת ? הנה לפניכם המדריך המלא

לנקות את המקלדת באמצעות ניעור או טלטול עדין – לבחירתכם. יש כאלה שיעדיפו לנער בחוזקה ואפילו לתת למקלדת כמה מכות, אחרים יעדיפו לטלטל בעדינות. מה שחשוב הוא, שתחזיקו אותה הפוך, עם המקשים כלפי מטה, ותניחו ללכלוך להיענות לכוח המשיכה. סביר להניח שלא תבינו מאיפה הגיעו כל הפירורים האלה וששוב תבטיחו לעצמכם לא לאכול ליד המקלדת. סביר להניח גם, שלא תצליחו לעמוד בהבטחה. לא נורא. פעולת ניקוי מקלדת היא פשוטה לחלוטין, ותוכלו לעשות זאת שוב גם בפעם הבאה.

עברו על המקשים עם מברשת – מכירים את מברשות הגילוח הקטנות? נהדר. קחו אחת כזאת והלאימו אותה לטובת ניקוי מקלדות בלבד. עברו עם המברשת על כל הקלידים, ותראו איך הסיבים הקשים שלה חודרים לכל פינה ומוציאים את הפירורים הקטנים והעיקשים שלא נפלו בניעור.

רססו ספריי לחץ אוויר – ספריי לחץ אוויר שמיועד לניקוי מחשבים יתאים גם לניקוי מקלדות. רססו את הספריי על המקלדת. הקפידו לרסס בין המגעים ונגבו במטלית יבשה (גם אם לא תנגבו זה בסדר). התוצאה תהיה מקלדת נקייה כמעט לגמרי.

השתמשו במגבונים מיוחדים – אם מישהו אחר השתמש במקלדת שלכם ואתם רוצים להיות בטוחים שהוא לא השאיר אחריו חיידקים בין כפתורי המקלדת, קחו מגבונים מיוחדים לניקוי מקלדות שטבולים באלכוהול (חשוב מאוד: לא מגבונים לתינוקות) ונקו באמצעותם את המשטח. אחרי ניקוי יסודי שכזה אין ספק שהמקלדת שלכם תחזור להיות סטרילית לגמרי.
זכרו: למרות הציניות שהשתרבבה למאמר, חשוב מאוד לבצע ניקוי של המקלדת באופן שוטף. אז גם אם לא כל יום, כדאי לעשות זאת אחת לשבוע, וכדאי גם באותה הזדמנות לנקות את העכבר. אין שום ספק שאחרי העבודה הקלילה הזאת יהיה לכם הרבה יותר נעים לעבוד על המחשב. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.