איך מומלץ לנקות פרגולה

את הניקיון הזה אתם בוודאי לא תשמחו לבצע אך אחרי שתראו את התוצאות אתם תבינו שהיה שווה להשקיע. ניקיון הפרגולה הוא אחד הניקיונות החשובים ביותר וזה בדיוק הזמן להבין איך עושים אותו נכון תוך שמירה על העץ וחידוש הולם שלו.

כל ניקיון מתחיל בגירוש האבק

עוד לפני שתתחילו להשפריץ על הפרגולה מים ותתחילו לשפשף אותה כדי שהיא תהיה מוכנה לאיזו קבלת אורחים או לאיזה חג שבו אתם מארחים את המשפחה, חשוב שתבינו שמים יעשו רק לכל דבר שיש עליו אבק. חשוב לנקות את האבק מכל הצדדים בפרגולה כי רק כך אתם תוכלו לוודא שהניקיון באמת מושלם בצורה הכי טובה והכי יעילה, בלי שאתם מורחים את האבק ואז צריכים לנקות אותו שוב. אחרי שניקיתם את האבק מכל המקומות, גם אלו שקשה להגיע אליהם, אפשר לעבור לחלק היותר רטוב.

איך מומלץ לנקות פרגולה?

  • אחרי שניקיתם את האבק צריך להתמודד עם הלכלוך שחדר אליה ולמעשה שינה את צבעה וגרם לו להיות דהוי יותר. קחו כמה אמצעי ניקוי עדינים, כמו ספוג, ותתחילו לקרץ את הפרגולה. אם יש לכלוך שלא יורד, אפשר ואף מומלץ להשתמש במטאטא. הסיבים של המטאטא חזקים יותר ויכולים להיות פתרון הולם גם למקומות הגבוהים של הפרגולה אליהם יהיה לכם קשה להגיע, אך ניתן להשתמש גם בצמר פלדה אם זה יותר נוח לכם. שימו לב שאסור להפעיל יותר מידי כוח כי זה יכול לשרוט את הפרגולה מאוד.
  • אחרי שהפרגולה נוקתה כראוי חשוב לייבש אותה, כך תמנעו מלכלוך להידבק אליה כשהיא חשופה לאוויר. כמו כן, במידה והפעולה יכולה להיות ארוכה בגלל שמדובר בפרגולה גדולה, אפשר להזמין בעלי מקצוע שינקו אותה עם מכונת גרניק ובשיטות נוספות במחיר משתלם.

לכסות את כל הצרות

צביעת עץ פרגולה יכול להיות הפתרון שאתם מחפשים. יש כאלו שיסתכלו על הפתרון הזה כקיצור דרך אך למעשה מדובר בפתרון יעיל במיוחד כיוון שהוא לא רק יעיל כנגד אותם כתמים שהורסים את ההרמוניה כי הם לא יורדים, ככה הפרגולה נראית באמת חדשה. צביעת עץ פרגולה דורשת צבעים מתאימים ואחרי ניקוי בסיסי, היא תיראה מושלמת.

המאמר באדיבות מילניום מיזוג אוויר