ניקיון משרדים

המדריך לבחירת חברת ניקיון משרדים

                          

ניקיון משרדים איכותי הינו חלק חיוני מתפקוד איכותי של מקום העבודה ומניהול תקין

האתגרים העומדים בפני כל מנהל של עסק או משרד, כוללים בעיקר את הגדלת הרווח של המפעל, וצמצום בהוצאות. לכן, מנהלים מתחילים רבים שואפים לצמצם את שירותי הניקיון במשרד, מאחר ולדידם מדובר בהוצאה לא נחוצה. תפיסה זו היא שגויה מיסודה, ותגרום בטווח הרחוק לצניחה ביעילות של המשרד ובתחולת הרווח שלו.

 ניקיון משרדים מצמצם באופן ישיר באחד מבזבוזי הכסף המשמעותיים ביותר של כל משרד, ימי המחלה של העובדים. משרד נקי, בו שוהים העובדים למשך רוב שעות היום הינו משרד אשר חיידקיים אינם מסוגלים להדביק בו את העובדים, ואשר הזיהומים אשר הם חשופים אליהם מצומצמים ככל הניתן. נוסף על צמצום ימי המחלה, ניקיון משרדים גם יוצר סביבת עבודה מקצועית יותר, ומקנה לעובדים את התחושה שההנהלה משקיעה בתנאי העבודה שלהם, מה שמגביר את המוטיבציה ואת היעילות של העבודה במשרד.

חברת ניקיון משרדים

כיצד נוכל לבחור חברת ניקיון משרדים ברמה גבוהה

למרות החשיבות באדירה של ניקיון משרדים, פעמים רבות קשה מאוד לבחור בגורם המבצע. ישנו מגוון אדיר של חברות המציעות שירותי ניקיון משרדים, ופעמים רבות הבחירה בין החברות השונות עשויה להיות מסובכת למדי. הדרך לבחור חברת ניקיון משרדים ברמה גבוהה היא על ידי מעבר על מספר דגשים עיקריים:

  • המלצות – שירותי ניקיון משרדים הם שירותים אשר רוב המשרדים עושים בהם שימוש באופן קבוע. לכן, ניתן בהחלט להתייעץ עם משרדים מקבילים או עם מכרים אודות החברה עמה הם עובדים, ובמידה והם מרוצים לשכור את שירותיה.
  • שירותי הניקיון אותם מספקת החברה – תחום הניקיון הוא רחב, הוא כולל שימוש באמצעי ניקוי שונים וכן ניקוי אזורים שונים הדורשים ניקוי ייחודי. חברה המספקת שירותי ניקיון מקיפים תוכל לדאוג לנו לכל סוגי ניקוי שנחפוץ בעת הצורך: אם זה ניקוי ספות, חלונות, רצפות, חדרי מדרגות ועוד.
  • ציוד וחומרי ניקוי – יש לוודא כי חברת הניקיון מספקת ציוד וחומרי ניקוי איכותיים, הן מבחינת איכות הניקוי והן מבחינה בריאותית וסביבתית. חשוב גם כי החברה תעשה שימוש בחומרי ניקוי המתאימים למשרד ולא תבצע ניקוי באמצעים בסיסיים בהם כל אחד יכול להשתמש. אם השקענו כספית בחברה ניקיון מקצועית מוטב כי נקבל את השירות המקצועי ביותר.

  • גודל החברה וותק – פעמים רבות אנו מתפתים לבחור בחברה קטנה באופן יחסי, אשר יכולותיה מבחינה מקצועית הינן נמוכות. בחרו בחברה גדולה, אשר תבטיח לכם שירות ניקיון קבוע ואמין. ותק החברה הוא פרמטר נוסף המעיד על שורה של לקוחות מרוצים העובדים עם החברה לאורך זמן.

השקיעו זמן בבחירת חברה איכותית

חשוב מאוד להשקיע זמן בבחירה של חברת ניקיון משרדים ברמה גבוהה. בחירה שגויה עשויה לעלות בכסף וזמן מבוזבז בהתעסקות בנושא.

המאמר באדיבות: חברת ניקיון אדיב – מומחים בניקיון משרדים
http://www.adivim.co.il/