ניקוי שואב אבק תעשייתי

כיצד מנקים שואב אבק?

כולנו יודעים ששואב האבק משמש אותנו לטובת ניקוי החדר כולו מאבק ולכלוך באופן יעיל. אולם, יש לזכור שדווקא מאחר שהוא בעצמו צובר כמויות אדירות של לכלוך – חשוב מאד לדעת בנוסף, כיצד מנקים שואב אבקרגיל וכיצד מנקים שואב אבק תעשייתי. ניקיון לא תקין של שואב האבק, עלול להוביל לכך שדווקא לאחר ששאבתם כל כך הרבה לכלוך – הוא יתחיל להתפשט מחדש בחדר. אם כך, איך מנקים את שואב האבק בצורנה נבונה, חכמה ועם זאת גם פשוטה?

 

הבדלים בין השואבים השונים 

       ניקוי שואב עם שקית – במידה ויש לכם שואב אבק עם שקיות אבק חד פעמיות, הניקיון נחשב פשוט יחסית. יש לשים לב מתיניקוי שואב אבק תעשייתי ניקוי שואב אבק תעשייתי השקית כבר מלאה, ולאחר מכן אפשר פשוט להוציא אותה ולזרוק אותה לפח הזבל. שימו לב שבמקרים הללו, כדאי תמיד להצטייד מראש במלאי שקיות מוכן, ולא לחכות עד שהן ייגמרו, כדי שלא יקרה מצב של שקית בעומס יתר ללא יכולת החלפה.

       ניקוי שואב עם מיכל – במידה ויש לכם שואב אבק עם מיכל קבוע, תהליך הניקוי מעט יותר מורכב. יש להתחיל קודם כל בריקון שקית הבד שיש בתוך השואב במידה ונותר בה לכלוך, ואפשר להשתמש גם במברשת לצורך הניקוי שלה. את המיכל עצמו, יש להוציא ולשטוף היטב במים (אין צורך בחומרי ניקוי). לאחר מכן מייבשים אותו, כאשר לא מומלץ לחשוף אותו לשמש, ולכן כדאי לקחת בחשבון שתהליך הייבוש יכול להימשך יותר מיממה.

       שאיבה ישירה – ישנם גם שואבי אבק עם מנגנון של שאיבה ישירה, שאין להם שקית או מיכל. עם זאת, במקרים הללו מה שיש לנקות הוא הפילטר של שואב האבק שמתלכלך במהירות. מומלץ אחרי כל 2-3 שאיבות לנקות או להחליף את הפילטר, אם כי הדבר תלוי גם באיכות שלו.

 

ליהנות משואב אבק תקין ונקי

 

בשורה התחתונה, כשאתם מקפידים על הניקיון של שואב האבק שלכם, אתם גם שומרים על התפקוד שלו לאורך זמן. שואב אבק נקי, יוכל לשאוב את האבק והלכלוך בצורה מהירה יותר, לא יסבול מעומס יתר, וישמש אתכם לאורך זמן כמכשיר תקין.