שמלה כלה וחליפת חתן

איך לנקות את חליפת החתן?

חלק מהותי מכל חתונה הוא כמובן מה שהאנשים החשובים בה לובשים

הביגוד הוא חלק מהותי וחשוב בכל אירוע ובעיקר כשמדובר בחתונה. כשמארגנים חתונה יש מספר דברים חשובים שצריך לדאוג להם, כמו למשל- בחירת אולם, בחירת צלם, מוזיקה ואוכל, אך לבגדים אותם לובשים יש חשיבות רבה לא פחות. עבור הכלה, כמובן, מדובר בשמלת כלה ואין להמעיט בערכה של חליפת החתן. בנוסף לכן, יש צורך להקפיד על הבגדים שילבשו המשפחות והחברים הכי קרובים לזוג המאושר. כיוון שלא נוח להיות ערב שלם עם שמלת הכלה, כלות רבות מעדיפות לקחת שמלה שנייה. גם החתן מחליף בגדים בשלב מסוים, לרוב לחולצה שהכינו חבריו עם הדפס מיוחד. הדפסה על חולצות לחתונה היא טרנד שתפס חזק מאוד באירועים כיוון שהוא יוצר אווירה צעירה ומצחיקה באירוע.

כיוון שלרוב מתמקדים בשמלת הכלה, אנו נתמקד דווקא בחליפת החתן. גם היא צריכה להיות מיוחדת ולהשאיר רושם חזק, איכותי ומשמעותי. לא כמו השמלה, את החליפה אפשר לשמור לאירועים נוספים ולכן כדאי לשמור עליה בצורה הטובה ביותר. אחת הדרכים לשמור עליה היא לנקות אותה מיד לאחר האירוע.

 

מתי ואיך ננקה את החליפה?

  • מתי ננקה חליפות חתן? אם אתם מתכננים לשכור חליפה יכול להיות שכדאי לכם לשקול לנקות אותה לפני. ברוב המקרים מבטיחים לנו כי החליפה שאנו שוכרים עברה ניקוי, אך כדי להיות בטוחים ב-100 אחוזים שהיא נקייה, כדאי לנו לנקות אותה בעצמנו, אך עדיף תמיד לקחת אותה לחברה המתמחה בעניין. לאחר החתונה, במיוחד אם לא מחליפים לבגדים אחרים באמצע, כדאי לקחת את החליפה לניקוי, כדי שיהיה אפשר להשתמש בה פעמים נוספות. חשוב לזכור לקחת אותה לניקוי עדין, כיוון שמדובר בבד עדין במיוחד.
  • איך ננקה חליפות חתן? ובכן, חליפת חתן היא מטבעה חליפה המורכבת מכמה וכמה חלקים, ולכל אחד מהם בדרך כלל הוראות ניקוי נפרדות. את מכנס החליפה, כמו גם את הז'קט שלה, נצטרך להפנות לשירותי ניקוי יבש שיבצעו בהם ניקוי יבש עדין ואיכותי שיבטיח שהם יגיעו נקיים ומגוהצים למשעי. באותה ההזדמנות נוכל גם להפנות לניקוי היבש את החולצה ואת העניבה, אך אלו גם חלקים שניתן לכבס בכביסה עדינה בבית, ובכל מקרה חשוב לגהץ ולהכין הכל בצורה אחידה ואיכותית.

כשהחתן נכנס תחת החופה, הוא צריך להיות יפה, נקי ומגוהץ 

בכל מה שנוגע לחליפת החתן, כמו בדברים רבים אחרים באירוע החתונה, מוטב אם נעשה כל שביכולתנו לצמצם את טווח הטעויות. את זה נעשה רק עם ניקוי יבש איכותי, שיספק לנו את החליפה הנקייה ביותר בוודאות הגבוהה ביותר, ויחסוך לנו הרבה כאב ראש שיכול להגיע ביום החתונה עצמו.

 

שמלה כלה וחליפת חתן