איך מנקים בגד ים ברזילאי?

הקיץ בפתח והשמש מתחילה לקרוץ לכן ולפזר את קרניה החמימות, ובגדי הים מתחילים לנצנץ מבעד למגזינים נחשקים. כעת זהו הזמן המתאים ביותר לצאת ולרכוש בגדי ים במגוון צבעים צבעוניים כיאה לקיץ חמים. בגדי ים ברזילאים הוא ללא ספק הבחירה האופנתית והפופולרית לקיץ הקרוב. הם חושף מעט יותר מבגד ים מסורתי, אך מציעים יותר כיסוי מחוטיני. בגדי ים ברזילאים הם הבחירה הנכונה ביותר לקיץ הקרוב ולא רק בגלל הצבעים המרהיבים, אלא בשל הגזרות המחמיאות שמאימות לכל גוף ולכל גוון עור.

איך מנקים בגד ים ברזילאי

אז מה באמת כל כך מיוחד בבגדי ים ברזילאים?

ברזיל ארץ הים והשמש ידועה כארץ עם חופי ים מרהיבים לצד נשים יפהפיות בעלות גזרה חטובה ועליהן מונחים בקפידה בגדי ים שובבים בגזרות שלא משאירות מקום לדמיון. החלק התחתון של בגד ים ברזילאי מגיע עם שרוכים אלגנטיים הקשורים בקשר אופנתי באזור השוקיים. לרוב החלק התחתון מגיע בעיצוב אופנתי בסגנון טאנגה הפופולרי, אשר מציע כיסוי שווה לישבן גם מקדימה וגם מאחור. החזיות בבגד ים ברזילאי מגיעות בסגנון משולש קלאסי, הנותן יותר תמיכה וכיסוי לחזה, ונותן לו מראה שופע, גם אם את בעלות חזה קטן. מעבר לגזרת משולשים תוכלי למצוא גזרת באנדו, סגנון סטרפלס ללא כתפיות, חזיות עם כיווצים ועוד גזרות שונות ומגוונות. המבחר כל כך גדול כך שתוכלי להתאים לך בקלות את הגזרה המחמיאה לך ביותר, ובקלות להיות מלכת החוף!

 

איך תשמרי על הבגד ים לאורך שנים?

בגדי ים ברזילאים הם לא עוד פריט פשוט כמו חולצה ושורט, הם דורשים תחזוקה בעת ניקיונם וזאת בשל השרוכים והחוטים המשמשים לקשירה וגם לעיצוב וחשופים ללכלוך יותר מבגד הים עצמו הצמוד לגוף ובשל מי הכלור של הבריכה והזפת בים המגבירים את הבלאי על הבד. בנוסף, לרוב בגדי הים מרבים להתלכלך משמן שיזוף או מקרם הגנה. אז מה עושים?

 

  • בשלב הראשון – בכדי לשמור היטב על הבד, חייבים לשטוף את בגד הים מיד בתום השימוש בו שטיפה ראשונית, לעטוף אותו היטב במגבת, ובבית לשטוף שטיפה יסודית נוספת עם מעט סבון כביסה.

 

  • אל תשאירי את בגד הים בשקית רטובה! הכלור מתחיל "לאכול" את הבד, השרוכים עלולים "להשתחרר" והוא עלול להתרחב ולדהות עם הזמן.

 

  • את בגד הים מומלץ לכבס ביד ולא במכונת כביסה. השרי אותו מספר דקות בקערה קטנה עם סבון כביסה ותלי אותו לייבוש במקום מוצל. אם בכל זאת את רוצה לכבס אותו במכונה, שימי אותו בשק כביסה קטן מיוחד על מנת לשמור על השרוכים שלא יסתבכו עם שאר הפריטים שנמצאים במכונה.

 

עכשיו נשאר לך רק ללבוש את בגד הים הנקי וליהנות ממבטים ומחמאות בחוף הים!