ניקיון משרדים

טיפים לניקוי פרקטים

פרקט היא אפשרות ריצוף איכותית במיוחד עבורנו, אבל צריך לדעת איך לדאוג לה

ריצוף פרקט, שהוא למעשה ריצוף עשוי באופן בלעדי או חלקי מעץ, הוא אחת מאפשרויות הריצוף הפופולריות ביותר לאורך שנים רבות למדי, ומדובר באפשרות עיצובית שלא יוצאת מהאופנה ומתאימה למגוון סוגים של עיצוב פנים וסגנונות שונים של ריהוט ועיצוב הבית. עם זאת, אחד האתגרים הנפוצים ביותר והבולטים ביותר בכל הנוגע לפרקט הוא כל מה שנוגע לתחזוקה ולניקיון שלו. מצד אחד, אנחנו רוצים לשמור על הסביבה הנקייה ביותר והאיכותית ביותר בבית שלנו ובמשרד שלנו, אם בחרנו בהם בריצוף פרקט. מצד שני, אנחנו צריכים גם לשמור על הפרקט ובמקרים רבים לא מדובר בריצוף שמגיב היטב למים. אנחנו כאן כדי לעזור עם כמה טיפים שיהפכו ניקיון בתים או ניקוי משרדים עם פרקט למלאכה קלה הרבה יותר.

טיפים לניקוי פרקטים עם החומרים הנכונים, ובמקומות בעייתיים ומאתגרים 

  • בתור התחלה, כשאנחנו מנקים פרקטים אנחנו צריכים להבדיל בין סוגים שונים של פרקטים שמגיבים אחרת לחומרים שונים. פרקט למינציה, שמכיל ריכוז קטן מאוד של עץ, הוא פרקט שניתן לשטוף עם מים או עם ספונג'ה ללא חשש משום שהוא מתאים לכך. פרקט מעץ טבעי הוא מלאכה שמצריכה זהירות שונה, ואנחנו צריכים לנקות אותו עם חומרים שמתאימים לניקוי ולהברקה של עץ ופרקט ולא עם מים שוטפים. 
  • אם חלק מן הפרקט נהרס, נשרט או נרטב רבים מאתנו נוטים להספיד את ריצוף החדר כולו. מדובר בשגיאה, משום שאת קורות הפרקט ניתן להחליף גם באופן ספציפי. יתרה מכך, במידה ואנחנו חוששים לגורל הפרקט שלנו בשל סיכון סביבתי מסוים (בעל חיים, ילדים קטנים), בהחלט ניתן לשמור על איכותו לאורך זמן אם נבצע ניקיון בתים או ניקוי משרדים עם פרקט עם שירותי ניקיון מקצועיים שיכולים לשמור על המראה ועל האיכות של הפרקט לאורך זמן.

בשביל לוודא שאנחנו נהנים מריצוף הפרקט הנקי ביותר, כדאי לפנות לשירותי ניקיון מקצועיים שירותי ניקיון מקצועיים

הם בכל מקרה המלצה רלוונטית מאוד עבור מי שרוצה לשמור על המרחב הביתי או המשרדי שלו ברמה גבוהה במיוחד, אפילו אם לא מדובר בשירות קבוע. בכל הנוגע לריצוף פרקט, הדבר נכון פי כמה, משום שמדובר בשירותים שיכולים להאריך את חייו של הפרקט משמעותית.