איך מנקים לאחר פריקת ארגזים?

 

העובדה שמעבר דירה הוא תהליך לא פשוט היא עובדה ידועה. מדובר במספר רב של משימות שעלינו לבצע בזמן מוגבל. אז אם אתם ממש בסוף המעבר, לאחר שפניתם לשירותי אריזה וארזתם הכל, לאחר שסגרתם עם חברת הובלה, וכעת פרקתם את כל הארגזים בדירה החדשה, החדשות הטובות הן שאתם ממש בסוף, אך נותר לכם לבצע עוד דבר אחד. כמובן שאין נעימות במגורים בדירה שאינה נקייה, במיוחד לאחר מעבר הדירה שללא ספק מלכלך. אז איך מנקים לאחר פריקת ארגזים? לפניכם כל הטיפים לניקיון נכון לאחר פריקת ארגזים במעבר הדירה שלכם.

כל הטיפים לניקיון נכון לאחר פריקת הארגזים

קודם כל נציין שאין חוקים מיוחדים כמובן בניקיון דירה דווקא לאחר המעבר. מדובר בניקיון לכל דבר, אך חשוב שיהיה יסודי ורציני, ממש כמו ניקיון פסח.

הנה כמה טיפים מומלצים לניקיון הבית לאחר שסיימנו עם פריקת הארגזים:

• אל תחסכו בחומרי ניקוי יקרים – חשוב לזכור, שכמו בכל תחום, גם בתחום הניקוי, אם אתם נתקלים בחומרי ניקוי יקרים, הם אינם יקרים סתם, הם יקרים בשל השפעתם וניקיונם היסודי. מומלץ בניקיון שלאחר מעבר דירה, לא לחסוך בחומרי ניקוי יקרים, ולהשתמש בהם על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

• בצעו את הניקיון לפני שאתם מסדרים את כל הרהיטים – כאשר פרקתם, כדאי להרכיב את הרהיטים טרם הניקיון, אך אין טעם בלהתחיל לעצב ולסדר את הבית. בסופו של דבר מבצעים ניקיון יסודי בו עלינו להזיז בכל מקרה את הרהיטים בכדי לנקות כל פינה וכל מרצפה, ולכן מומלץ לסדר את הרהיטים ואת הבית לאחר הניקיון.

טיפ אחרון ומומלץ – חברת ניקיון בהחלט מומלצת

אם פניתם לשירותי אריזה ולא ארזתם בעצמכם, וסביר להניח שגם פניתם לחברת הובלה שגן מבצעת הובלת רהיטיםאיך מנקים לאחר פריקת ארגזים  ולא הובלתם בעצמכם, אין סיבה לשלול לפנות לחברת ניקיון ולא לנקות בעצמכם. בדומה לחברות שירותי אריזה המתמחות באריזה נכונה, חברות ניקיון רבות מתמחות בניקיון שלאחר מעבר הדירה וללא ספק מומלצות לכל מעבר.