איך מנקים סלון עור?

מוצרי עור כדאי לנקות בעדינות ועם חומרים ייעודיים. בכל הנוגע אל סלון או כורסאות ישיבה מעור, עדיף להתחיל את הניקוי עם ספוגית לחה בלבד, ולייבש בעזרת מטלית יבשה לחלוטין. יחד עם זאת, יש לזכור כי ההצלחה של ניקוי סלון עור תלויה במהירות בה מתבצעת הפעולה. קשה מאוד לנקות כתמים שמתייבשים על גבי סלון עור, או רטיבות אשר אינה מיובשת בצורה מלאכותית. עור מלא ואמיתי אינו סופג את הנוזלים, ולכן הם מצטברים על גבי השכבה העליונה.

השאלה איך מנקים סלון עור רלוונטית עבור לקוחות פרטיים, אך גם בעלי עסקים תוהים לגביה. כיום ניתן למצוא סלוני עור בבתים, משרדים, בתי קפה, בתי מלון, מוסדות ציבור ועוד. סלון עור משיג את הרושם הדרוש רק כאשר הוא נקי ונטול לכלוך או אבק.

נושאים חשובים טרם תחילת הניקיון

על מנת לענות על השאלה איך מנקים סלון עור כדאי להכיר את הנושאים הבאים:

1. סוג העור – חשוב מאוד לבדוק מהו סוג העור שממנו הספה עשויה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל הספות והכורסאות מעור מבוססות על חומר גלם זהה. יש הרבה עורות המשמשים לריהוט, ותפקידו של היצרן הוא לפרט את המאפיינים של העור על גבי פתקית מיוחדת. מומלץ להתאים את שיטת הניקיון לסוג החומר, ולעקוב אחר ההוראות המקוריות.
2. בדיקה נקודתית – לא כדאי לשפוך חומרי ניקוי שונים על סלון עור ולבדוק את התוצאות. עדיף לבצע ניקיון נקודתי על שטח קטן, להמתין לייבוש מלא ולבחון את התוצאות. במידה והכתם נעלם ניתן להמשיך עם החומר לחלקים אחרים של הספה. בכל מקרה אחר, יש לקרוא שוב את הוראות היצרן על גבי הספה ועל גבי חומרי הניקוי עצמם, ולאחר מכן לבצע בדיקה נוספת באיזור שונה.
3. רכישה ותחזוקה – חברות רהיטים יודעות בדרך כלל איך מנקים סלון עור. אפשר להיעזר בידע שלהם כבר במהלך הרכישה, לברר לגבי תחזוקה נכונה, ולהאריך את חיי הספה בשנים רבות.

טיפים לניקיון יעיל ומהיר

כדאי לנקות סלון עור אחת לתקופה, וכך למנוע נזקים מצטברים. אלו הטיפים שיכולים לעזור בניקיון מן הסוג הזה:

– התחילו את הניקיון בעזרת שואב אבק עדין
– השתמשו במעט סבון נוזלי בעל רמת לחות גבוהה
– נגבו את העור בעזרת מטלית לחה
– טבלו מטלית נקייה במעט מים ועברו שוב על כל שטח העור
– ייבשו היטב את הספה עם מטלית חדשה ונקייה כמו מיקרופייבר
– השתמשו בקונדישנר או חומר הגנה אחר המיועד לרהיטי עור על מנת להגן על הספה- הסירו אבק מרהיט העור באופן קבוע

לבסוף, מי שלא מצליח להשיג את התוצאה הרצויה בעזרת הטיפים, ועדיין שואל איך מנקים סלון עור, יכול לפנות לחברה מקצועית. יש חברות רבות העוסקות בתחום, מציעות מחירים נוחים, ומתחייבות לניקוי מלא ללא נזקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.