איך מנקים ריצוף דמוי פרקט?

שנים סיפרו לנו שאחת הבעיות הגדולות של פרקט היא העמידות החלשה מפני מים והצורך לנקות אותו בחומרים מיוחדים שיעזרו לשמר אותו. אנחנו העדפנו לקנות פרקט בגלל שהוא נראה יותר מבריק, חדש ויוקרתי. לא חשבנו שניקיון יכול להיות כל כך מסובך. עד שהגיע ריצוף דמוי פרקט והציל אותנו.

ריצוף דמוי פרקט

בעשור האחרון אנחנו רואים עליה במכירות של ריצוף דמוי פרקט ממספר סיבות, ראשית, מדובר על ריצוף זול יותר מאשר פרקט, המחיר יכול להיות בעשרים אחוז ואף יותר. שנית, התחזוקה שלו הרבה יותר פשוטה, שלוש, הוא נשחק לאט יותר, ארבע, קל יוץר לרצף אותו.אחרי שקיבלנו את כל ההסברים למה בעצם ריצוף דמוי עולה העל המקור, זה הזמן להבין כיצד אנחנו מנקים אותו ומה בעצם צריך בשביל לתחזק אותו.

על מנת לשמור על המראה המבריק של ריצוף דמוי פרקט, אין צורך בשיוף או ניקיון עם חומרים מיוחדים שמיועדים לכך. מספיק להשתמש במים וחומרי ניקוי רגילים, מאחר ומדובר בריצוף עמיד למים. מדובר ביתרון עצום מאחר וזה לא דורש מאיתנו עלויות נוספות על חומרים או הזמנת חברת ניקיון שמתמחה בכך. זו הסיבה אגב שבעוד שרצפת פרקט לא ניתן להתקין בחדרי מקלחת, ריצוף דמוי כן ניתן.

לכן אין חשש לשטוף את הדירה ובכך לנקות את הכתמים השונים שנוצרים עליה, כמו כן אין צורך להדביר אותה מאחר והיא לא עשויה עץ, אין סיכוי שהיא תיאכל על ידי מזיקים שונים מבפנים.בדומה לריצוף רגיל היא נשענת על חול מתחתיה ומכאן ששום דבר לא יכול להפתיע אותכם.

מהיתרונות כפי שציינו עולה גם שריצוף דמוי עמיד הרבה יותר מאשר המקור. העמידות איננה רק בפני מים אלא גם שחיקה, ושריטות. למעשה בעוד שרצפת המקור איננה עמידה כך. זו הסיבה שברצפת דמוי אפשר לגרור חפצים בלי לחשוש שיקרה משהו לאריחים, אפשר להתקין אותה במקומות בהם עוברים הרבה אנשים בלי חשש שהיא תישחק.

כאשר תרכשו ריצוף דמוי פרקט אתם תקבלו הסבר מפורט כיצד להתקין ולתחזק אותה. מדובר בשורה של פעולות לא מורכבות שיאפשרו לכם ליהנות מריצוף איכותי ומעוצב בעלויות נמוכות ובלי חשש שתצטרכו לטפל בה במשך הזמן. כמובן שבמידה ותחליטו לשנות את העיצוב ולהחליף לריצוף אחר תמיד תוכלו לעשות את זה, כולל לריצוף פרקט, שיש או כל סוג אריח אחר.

 לסיכום, אנחנו ממליצים לכם, בטרם אתם ממהרים לבחור ריצוף שלכאורה נראה טוב ויוקרתי ותג המחיר שלו גם מראה שאתם משלמים על משהו יוקרתי, תבחנו את האופציה לרכוש ריצוף הרבה יותר זול ופשוט אך מאוד יפה, שמעניק לכם אפשרות ליהנות מעלויות שוטפות זולות בהמשך ומתחזוקה מינימאלית בהמשך הדרך. העיצוב המרשים בוודאי יגרום לכם להרגיש שעשיתם את הבחירה הנכונה כשבחרתם בריצוף שכזה.