ניקיון שיער מבגדים

איך מנקים שיער מבגדים בצורה יעילה?

יש לא מעט מקרים, שבהם אתם מגלים שהבגדים שלכם מכוסים בשיער. כך למשל, אחרי שאנשים מבקרים בתוך מספרות, לעתים שאריות של השיער שסופר נותרים על הבגדים. סטודנטים של לימודי ספרות חוזרים באופן קבוע עם שיער על הבגדים הביתה. כמו כן, לא מעט אנשים שיש להם חיות מחמד, סובלים מהופעה של שיער על הבגדים שלהם. גם אנשים אשר סובלים מנשירת שיער מוגברת, מגלים לא פעם שיער אשר נדבק לבגדיהם. מכאן כמובן עולה השאלה, איך מנקים שיער מבגדים? בחרנו להציג עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם לשמור על הבגדים שלכם נקיים יותר, וגם לדעת איך אפשר לנקות אותם בקלות.

 

כל הדרכים לניקיון פשוט

       לא לשים בגדים בחוץ – קודם כל, טיפ כללי שיסייע לכם לצמצם באופן משמעותי מקרים של שיער שנדבק לבגדים. ברגע שהבגד לא בשימוש, ולא נתלה לייבוש – יש להכניס אותו באופן מידי לתוך ארון הבגדים. כשהבגד נותר בחוץ, הוא נוטה לצבור עליו אבק, לכלוך וכמובן גם שיער.

       הסרה באמצעות נייר דבק – במידה ואתם רוצים לדעת איך מנקים שיער מבגדים, יש שיטה אחת זולה ונוחה במיוחד, שאפשר לעשות בכל מקום. לוקחים נייר דבק פשוט (אפשר לקנות בכל חנות של ציוד משרדי). לוקחים כמות מסוימת ומלפפים סביב האצבעות. מלפפים את נייר הדבק כך שהחלק הדביק שלו יהיה כלפי חוץ לכל אורכו. כעת פשוט מצמידים את נייר הדבק לבגד, ומרימים למעלה. השיער נדבק לנייר הדבק, וכך אפשר לבצע הסרה מהירה. שיטה זו מתאימה בעיקר כשיש מעט שיער על הבגד.

       כפפות לייטקס וגומי – דרך נוספת להסיר בקלות שיער מהבגדים, הוא להשתמש בכפפות לייטקס או כפפות גומי. הכפפות הללו הן דביקות יחסית, ולכן כשהן נוגעות בשיער  הוא נוטה להידבק אליהן. אפשר לקנות ערימה של כמה עשרות כפפות כאלו במחיר זול יחסית.

       ניקיון עם הידיים – אפשר גם להשיר שיערות מהבגדים פשוט באמצעות הידיים שלכם ללא תיווך נוסף. לצורך כך, אם אתם רוצים לדעת איך מנקים שיער מבגדים, יש פתרון פשוט למדי – להרטיב את הידיים. ידיים רטובות מדביקות את השיער אליהן, וגם מכבידות על משקל השיער, שלא יעוף מהידיים שלכם. יש לקחת בחשבון כמובן שבשיטה זו – גם הבגד נרטב קצת, אך אם הוא לפני כביסה, זה יעיל למדי.

       רכשו רולר ייעודי – דרך נוספת לנקות שיער מהבגדים, הוא לקנות רולר ייעודי. מדובר בעצם על נייר דבק חזק במיוחד, שמותקן על גבי רולר, שמאפשר להבריש את הבגד בצורה יעילה, כאשר שיער ולכלוכים נוספים נדבקים אליו. זוהי שיטה יעילה למי שרוצה לדעת, איך מנקים שיער מבגדים בין אם מדובר על שיער של בעלי חיים, ובין אם מדובר על שיער אנושי.

 

פתרונות שווים לכל נפש

 

חשוב מאד לדעת שהמראה ל שיער שנצמד לבגדים, הוא מראה מאד לא אסתטי, ומאד לא נעים לעין. במקום זה, אפשר להשקיע כמה שקלים בודדים בפתרונות נוחים ויעילים במיוחד, שיאפשרו לכם לשמור על בגדים נקיים משיער.