רובוט מנקה

הטרנד של רובוט מנקה מגיע גם לישראל

אין זה סוד כי ניקיון הוא נושא שמעסיק את כולנו לא מעט, בין אם אנחנו מדברים על ניקיון מתחמי הבית בו אנו גרים ובין אם ההתייחסות היא לניקיון מבנים כמו משרדים או מוסדות. אחד מן החלומות הגדולים ביותר של בעלי הדירות בארץ וברחבי העולם כולו מתממש בזכות היעילות של רובוט מנקה. רובוט מן הסוג הזה מבוסס על תהליכי אוטומציה משוכללים המאפשרים שימוש באביזרים מכאניים או אלקטרוניים. הרובוט יכול לבצע סדרה של פעולות ברצף מתוכנן וללא מגע יד אדם. בנוסף, הרובוט מותאם לצרכי הניקיון המודרניים ולכן נותן מענה על הדרישות של בעלי בתים, אנשי מקצוע וחברות העוסקות בניקיון.

המטרה של וטומציה משוכללות היא לשחרר את האדם מביצוע מטלות שגרתיות ורוטיניות. האמצעים הטכנולוגיים העצמאיים יכולים להקל עלינו ולמנוע בזבוז של זמן, כסף ואנרגיות. את הזמן הפנוי ניתן להשקיע בחלקים אחרים של הבית, בבילוי משותף עם המשפחה או בכל תחביב אחר.

כיצד בוחרים רובוט מנקה?

מי שרוצה ליהנות מהיתרונות של האמצעים הטכנולוגיים האוטומטיים חייב לדעת כיצד לבחור אותם בצורה נכונה. להלן מספר עצות וטיפים עבור בחירה של רובוט מנקה:

א. מפרט טכני – בדקו את נפח המיכל, גובה המכשיר, זמן הטעינה, הפילטר ושטח הניקוי האפשרי. זכרו להתאים את המפרט הטכני לדירה אותה אתם מעוניינים לנקות וקראו היטב את הוראות היצרן.

ב. שיטת ניקוי – יש הרבה דרכים לנקות את הבית על בסיס שימוש באמצעים טכנולוגים אוטומטיים. השיטה קובעת את יעילות הניקוי ויש לה גם משמעות מבחינת תחזוקה לאורך זמן.

ג. אחריות – העדיפו לתת אמון ברובוט הנמכר עם תקופת אחריות ארוכה. רוב הרובוטים המיובאים לישראל עומדים בתווי התקן המחמירים בעולם, אולם עדיין יש להביא בחשבון שיקולים של עלות מול תועלת.

 

בשורה התחתונה, מי שעוסק בתחום הניקיון ומי שאוהב לחיות בתוך סביבה מטופחת והיגיינית יכול לנצל היטב את היתרונות של רובוטים. השקיעו בבחירה מושכלת של הרובוט ואל תשכחו לבדוק את המפרט הטכני, את שיטת הניקוי ואת תקופת האחריות.