מכונות כביסה תעשייתיות

כיצד מנקים אבנית בתוך מכונות כביסה תעשייתיות ?

אם אתם עובדים עם מכונות כביסה תעשייתיות, אתם בוודאי מודעים לכך, שעל המכונות הללו לעמוד בעומסים גבוהים יחסית, והן צריכות לתפקד כמובן לאורך זמן, ולעתים 24 שעות ביממה, עם אפס תקלות. על כן, חשוב מאד לשים לב לאחת התופעות המאתגרות ביותר בתפעול של מכונות הכביסה – והיא התופעה של הופעת האבנית. האבנית היא תופעה נפוצה יחסית במכונות כביסה תעשייתיות בישראל, שכן המים בארץ שופעים ביוני סידן, אשר הם אלו שגורמים להופעת האבנית שהיא סידן מוקשח. אם כך, איך אפשר לטפל בתופעת האבנית?

כמה שיטות לטיפול באבנית

● התקנת מונעי אבנית – קודם כל, כדי למנוע מלכתחילה את הסיכוי להופעת אבנית בתוך מכונות כביסה תעשייתיות, ניתן להשתמש במונע אבנית. מונעי האבנית שמותאמים למכונות הכביסה התעשייתיות, מתחברות לצינור הכניסה, והן מסייעות לסינון המים, ובדרך זו, מונעים מראש את הופעת האבנית ואת התקחשות יוני הסידן. כמובן שחשוב לרכוש מנועי אבנית שמותאמים למכונות תעשייתיות.
● שימוש בחומרים ביתיים – לעתים כותבים כי שימוש בחומץ או מי מלח, יכולים לסייע להסרת אבנית במכונות כביסה. למרות זאת, מאחר שמדובר על מכונות כביסה תעשייתיות שהמבנה שלהן הוא אחר, מומלץ שלא לנסות כל מיני תערובות מסורתיות.
● מסירי אבנית – כמובן שאחת הדרכים הטובות ביותר להסיר אבנית מהמכונות התעשייתיות, היא פשוט לרכוש מסיר אבנית. כדאי לציין בחנות, שאתם מחפשים מסיר אבנית עבור מכונות כביסה תעשייתיות, וכך אתם תוכלו לקבל את החומר הנכון. יש להשרות את החומר במים למשך מספר דקות, ולאחר מכן לנקות את החלקים שעליהם הייתה האבנית.
● שטיפה במים רותחים – גם אם לא הופיעה אבנית, כדאי לפחות אחת לחודשיים (בהנחה שהמכונות פועלות ללא הפסקה ובתדירות גבוהה) לשטוף את המכונות במים רותחים שיסירו גם את מעט האבנית שאולי הצטברה.

ליהנות מתפקוד יעיל

יש לזכור כי הסרת האבנית ממכונות כביסה תעשייתיות איננה עניין של מותרות. ברגע שהאבנית מצטברת – מכונות כביסה תעשייתיות צריכות להפעיל הרבה יותר אנרגיה, והן גם מבזבזות חשמל ומים – וגם איכות הניקיון של הבגדים היא נמוכה יותר.