איך מתבצע ניקיון אחרי שיפוץ?

הדרך הכי טובה לחזור הביתה אחרי שיפוץ מאסיבי היא לתאם שירותי ניקיון מקצועיים. במאמר הבא נסביר מה בדיוק כולל התהליך הזה, איזה שלבים מרכיבים אותו ואיך בוחרים חברה שניתן לסמוך עליה

ניקיון אחרי שיפוץ הוא שירות חשוב שצריך להתבצע על ידי חברה מקצועית ואמינה. קודם כל, בית אחרי שיפוץ צריך לנקות בצורה מקצועית ולא רגילה כי בדרך כלל הוא סופג המון לכלוך וכתמים. אבל בעוד את הלכלוך הסטנדרטי ניתן להסיר באמצעות חומרי ניקיון נגישים וזמינים, התמודדות עם ההשלכות של השיפוץ כבר דורשת שילוב ייחודי בין מיומנות לבין ארגז כלים מתקדם ומוכח.

שנית, כדאי לתאם שירות של ניקיון אחרי שיפוץ כדי לחזור לשגרה כמה שיותר מהר. רק אם חברה מקצועית מבצעת את הניקיון, בעלי הבית יכולים בזמן הזה להמשיך לעבוד, ללמוד או לסדר את החדרים. מכאן והלאה, הדבר היחיד שצריך לדאוג לו הוא השלמת כל השלבים הרלוונטיים של ניקיון אחרי שיפוץ.

מהם השלבים של ניקיון אחרי שיפוץ?

אלו השלבים העיקריים של ניקיון אחרי שיפוץ והאופן שבו הם באים לידי ביטוי גם בבתים פרטיים וגם בדירות או משרדים:

א. תיאום לוח זמנים – ניקיון אחרי שיפוץ מתבצע על בסיס לוח זמנים מוקפד. התיאום של לוח זמנים מאוד חשוב, כדי למנוע מצב שבו הניקיון מתואם עוד לפני שקבלן השיפוצים סיים את העבודה. כמו כן, יש לתאם במדויק את לוח הזמנים כדי לדאוג שהחזרה לבית או למשרד תתבצע כמה שיותר מהר.

ב. הגדרת סוג הניקיון – השלב השני של ניקיון אחרי שיפוץ הוא להגדיר את אופי הפרויקט. בשלב הזה מחליטים למשל האם לנקות את הרצפה בלבד, או אולי לתאם גם שירותי פוליש והברקת רצפות. אם השיפוץ כולל הסרת או הוספת שטיחים מקיר לקיר, צריך להכניס גם את זה למשוואה ולעדכן את חברת הניקיון לגבי הצרכים.

ג. תקציב – בשלב השלישי והאחרון הגורמים השונים המעורבים בתהליך של ניקיון אחרי שיפוץ צריכים לקבוע את התקציב. ברוב המקרים, המחיר של ניקיון אחרי שיפוץ ייקבע לפי גודל השטח, מספר החדרים, סוג הלכלוך וכן הלאה. על מנת ליהנות מהיתרונות של שירותי ניקיון מקצועיים, צריך להגדיר את התקציב באופן שמתאים לדרישות של קהל היעד והלקוחות.

איך בוחרים חברת ניקיון?

מכל האמור לעיל אפשר להבין את החשיבות של השלמת השלבים השונים עבור ניקיון אחרי שיפוץ. אבל במקביל, כדאי גם לדעת איך לבחור חברת ניקיון מקצועית – כמו למשל לפי מספר שנות הניסיון שיש לה, המלצות מלקוחות קודמים והזמינות שלה בתאריכים מסוימים לעומת תאריכים אחרים.

לסיכום, ניקיון אחרי שיפוץ מתבצע בשיתוף פעולה עם גורמים שונים שהם לא רק בעלי הבית או המשרד. בנוסף, השירות צריך להתבצע על ידי חברה מקצועית.