ניקיון משרדים

עוזרות בית פורצות כספות ובורחות – כך תלמדו לקח מטעויות של אחרים

הרבה אנשים שמעסיקים עוזרת בית לא תמיד יודעים כיצד ניתן למנוע מהן לבצע פריצות או לגנוב חפצים יקרי ערך. לאחרונה התבשרנו לא מעט פעמים על עוזרות שמבצעות פשעים מן הסוג הזה, לכן כדאי ללמוד לקח מטעויות של אחרים ולהקפיד על כללי המפתח הבאים:

אל תמסרו לעוזרת פרטים אישיים 

הטעות הנפוצה היא למסור לעוזרת פרטים אישיים שלא רלוונטיים לתחום האחריות שלה. העוזרת לא צריכה לדעת מה הקוד של הכספת, איפה נמצאים המפתחות למחסן ומתי אתם יוצאים לחופשה. ככל שתצמצמו את כמות הפרטים האישיים הנמסרים לעוזרת, כך תוכלו להבטיח מינימום עוגמת נפש.

הפעילו מצלמות אבטחה 

הקפידו להתקין בבית מצלמות אבטחה ועדכנו את העוזרת לגבי הימצאותן. כך תוכלו להרוויח שתי מטרות בעת ובעונה אחת: גם תייצרו הרתעה שתמנע ניסיונות פריצה וגם תוכלו לעקוב אחר הפעולות שלה בזמן שאתם לא נמצאים.

קבלו המלצות על עוזרת בית אמינה 

נסו לקבל כמה שיותר המלצות על עוזרת בית והשתמשו בהן על מנת לסנן בין הצעות עבודה שונות. זכרו שהמלצה של חברים, קרובים או בני משפחה היא אינדיקציה מצוינת לרמת המקצועיות והאמינות של העוזרת. השתמשו גם ברשתות חברתיות או באתרי אינטרנט על מנת לאסוף פרטים על עוזרות בית.

עוזרות בית פורצות כספות

שירותי בית בלי דאגות

עוד לקח שאפשר ללמוד מטעויות של אחרים או ממקרים שבהם עוזרות בית פורצות כספות ובורחות, הוא להיעזר בשירותי בית של חברה מקצועית. יש מגוון רחב של חברות שפועלות ברחבי הארץ ומציעות שירות מן הסוג הזה. היתרון של שירותי ניקיון הניתנים על ידי חברה מקצועית הוא ריכוז כל הדרישות תחת קורת גג אחת. לחברה יש נציג מולו מתנהלים ויש מפקחים שאחראיים לוודא שהעבודה מתבצעת כשורה.

לסיכום, עוזרות בית חשופות לחפצים יקרי ערך וחלקן מנצלות את זה כדי לגנוב או אפילו כדי לפרוץ כספות. התפקיד שלכם הוא למנוע מראש את עוגמת הנפש על ידי שמירה על פרטים אישיים, הפעלת מצלמות אבטחה וקבלת המלצות.