ריהוט גן

כיצד לנקות את ריהוט הגן

ריהוט גן נמצא כמעט בכל חצר ומרפסת. מדובר בריהוט פופולרי ביותר המגיע במגוון צורות, חומרים וסוגים. מדובר לרוב בריהוט יחסית עמיד, בעיקר אל מול הרהיטים שמקומם בתוך הבית. ריהוט גן מוצב מחוץ לקירות הבית ולכן חשוף לשלל אלמנטים חיצוניים – על כן הוא בנוי מחומרים עמידים יותר. עם זאת, למרות עמידותו, חשוב להקפיד על נקיון ריהוט הגן באותה המידה בה אנו מקפידים על נקיון הריהוט שנמצא בתוך הבית.

טיפים חשובים לניקיון ריהוט גן:

• התאימו את שיטת הניקיון לסוג הריהוט – ריהוט גן הוא שונה ומגוון, וקיימים רהיטים העשויים משלל חומרים שונים. שימו לב, עבור כל חומר נדרשת צורת ניקיון אחרת וכמובן תדירות שונה. בררו מה הן הוראות היצרן עבור כל אחד מרהיטי הגן השונים שלכם. חשוב לפעול על פי הוראות היצרן, כך תבטיחו לרהיטים אורך חיים מקסימלי ובלאי מינימלי.

• חומרי ניקוי מתאימים – השתמשו אך ורק בחומרי ניקוי המתאימים לרהיטי הגן הספציפיים שלכם. ישנו מגוון אדיר של חומרי ניקוי, כאשר כל חומר ניקוי מתאים לסוג אחר של רהיטים וסוג אחר של חומר. חומרי ניקוי לא מתאימים עלולים להזיק לריהוט גן ואף להרוס אותו. לדוגמא, חומרי ניקוי המיודעים למתכת, עלולים לפגוע ברהיטים העשויים עץ. חשוב להיזהר מאוד בתחום הזה, כיוון שלעיתים הפגיעות לא ניתנות לשינוי. גם במקרה הזה מומלץ להתייעץ בעת רכישת ריהוט גן, ולהבין מה הם חומרי הניקוי המתאימים עבור הריהוט שקניתם.

• הקפדה על ניקיון תדיר – חשוב להקפיד לנקות ריהוט גן בתדירות הולמת. רהיטי גן הם אמנם עמידים יותר בדרך כלל, אך בו בזמן הם גם חשופים יותר ללכלוך ולפגעי מזג האוויר. על כן חשוב לשים לב להצטברות לכלוך על ריהוט גן, ולנקות כשצריך. ריהוט הגן לא נמצא בתוך הבית, ועל כן אנו נוטים לנקות אותו פחות. הקפידו על שגרת ניקיון מתאימה לריהוט הגן, כך תבטיחו כי הוא לא יפתח בלאי.

ריהוט גן

 

 

 

 

מתן אורח חיים מקסימלי לריהוט גן

על מנת להבטיח אורח חיים מקסימלי לריהוט גן עלינו לטפל בו כראוי. יש לנקות אותו במידה ולהשתמש אך ורק בחומרי הניקוי המתאימים. בחרו ריהוט גן איכותי העשוי מחומרים משובחים אשר יחזיקו מעמד לאורך זמן ולא יאבדו מהמראה שלהם.