כך ננקה את חצר הבניין ביעילות

רמת הניקיון בחצר ובכניסה לבניין מגורים משותף משפיעה באופן ישיר על איכות החיים של הדיירים. הבעיה מתחילה בחצר מוזנחת שלא עברה טיפול במשך זמן רב, ולכן הפתרון היחיד הוא הזמנת חברת ניקיון מומלצת

החצר היא כרטיס הביקור של בניין מגורים משותף. לא משנה אם מדובר על חצר הנמצאת בכניסה או מאחור, על חצר מקורה או פתוחה ועל חצר עם או בלי גינה, חייבים לשמור על רמה גבוהה של ניקיון ועל איכות החיים של הדיירים. בניין מגורים משותף חשוב לשורה ארוכה של נזקים הבאים לידי ביטוי בחצר. חשיפה ישירה לשמש, גשמים, פיצוצי צנרת וגם הצטברות אבק ולכלוך פוגעים במראה של החצר ואף מורידים את ערך הנכס.

הבעיה העיקרית בניקיון של חצר הבניין מתחילה בהזנחה. דיירים שלא דואגים לניקיון של החצר, שמתעלמים מסימני האזהרה או שלא רוצים לקחת אחריות על השקיה, טיפול וטיפוח, גורמים נזק לעצמם ולבניין. חצר מוזנחת מרחיקה משקיעים ועלולה לגרום להופעת מזיקים וחרקים.

למה כדאי להזמין חברת ניקיון מומלצת?

רק חברת ניקיון מומלצת תדע להתגבר על הזנחה ארוכת טווח של חצר. חברות ניקיון מן הסוג הזה צריכה להיות מומלצת על ידי לקוחות קודמים, עליה להחזיק בניסיון של מספר שנים לפחות וחשוב שהיא תגיע עם ציוד מתאים כדי לבצע את המשימה. בנוסף, יש עוד כמה סיבות שמוכיחות למה כדאי להזמין חברת ניקיון מומלצתחצר בניין משותפת

א. עמידה בלוח זמנים – עבודות ניקיון של חברה מקצועית ומומלצת לא יפגעו בשגרת החיים המשותפים בבניין. החברה תעשה הכל כדי לעמוד בלוח הזמנים והיא תבטיח שביעות רצון מלאה מצד הדיירים.

ב. פתרון בעיות – חברת ניקיון מומלצת מעסיקה שורה ארוכה של אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. הם אחראיים על פתרון בעיות בלתי צפויות, על התמודדות עם נזקי צנרת ואינסטלציה ועל ביצוע עבודות מורכבות לשמירה על החצר. את הידע והניסיון של אנשי המקצוע לא ניתן להחליף באף דרך אחרת מלבד הזמנת חברה מומלצת.

ג. ארגז כלים – חברה מקצועית תגיע לנקות את חצר הבניין שלכם עם ארגז כלים מתקדם, מגוון ומשוכלל. היא תפעיל מכונות שטיפה בלחץ כדי להסיר כתמים, תשתמש במכונות פוליש כדי להבריק את הריצוף ותגיע עם טלסקופים לניקוי חלונות בקומת הקרקע ובגובה. ארגז הכלים הוא חלק בלתי נפרד משירותי החברה המקצועית ולכן הם מומלצים עבור לקוחות בכל רחבי הארץ.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, ניקיון של החצר עם חברה מקצועית לא מחייב הוצאה כספית גבוהה. ניתן לתאם את השירות מול חברות מומלצות וליהנות ממחירים נוחים. נציגי החברות מגיעים לבניין כדי לראות את מצב החצר, בוחרים שיטת ניקוי מתאימה לפי צרכי הלקוח ומציעים גם אחריות ושירות תיקונים. זהו סל שירותים שעולה בקנה אחד עם צרכי הדיירים וועד הבית.