מכונת שטיפה לרצפה

ניקיון ביתי מהיר בעזרת מכונת שטיפה לרצפה!

תהליך שטיפת רצפות

כל אחד ואחת מאתנו מודעים לכך, ששטיפה של הרצפה היא תהליך שיכול להיות ארוך ומסורבל מאד. צריך לקחת את המטלית, המגב והסחבה, להתחיל לשטוף עם מים, לעבור עם סבון, שוב לעבור עם מים, לגרוף את הכל, והתהליך כולו הוא ארוך מאד, גוזל מאתנו זמן, די מעייף, ובואו נודה באמת – רובנו גם לא ממש נהנים ממנו. האם יש לכך פתרון? התשובה היא כמובן חיובית. כיום, אפשר בהחלט לקנות מכונת שטיפה לרצפה שלכם, וכך ליהנות מניקיון מהיר ואיכותי פי כמה! איך זה בעצם מתאפשר ואיך המכונה הופכת את השטיפה והניקיון למהירים ואיכותיים יותר?

 

מכונת שטיפה לרצפה – כך נהנים לפתע מכל השטיפה

  • שימוש בלחץ מים גבוה – העיקרון של מכונת שטיפה לרצפה הוא פשוט למדי. זוהי מכונה שעושה שימוש בלחץ מים גבוה יותר. כלומר, עם אותה כמות של מים, אתם מסירים את הלכלוך מהר יותר. לחץ המים מפזר את הלכלוך במהירות ומשאיר את הרצפה עצמה חלקה לחלוטין. שימו לב שכדי להפעיל את המכונה, עליכם לדאוג שיהיה לה מקור מים, ויש לחבר אותה לתשתית המים אצלכם. יש לבחור אם כן מכונה ביתית שתתאים לחיבורים שלכם.
  • שליטה על עוצמת הניקיון – ברוב המקרים, כשאתם תרכשו דגם מסוים של מכונת שטיפה לרצפה, אתם תשימו לב שיש לכם את היכולת לשלוט גם על כמות המים וגם על מידת לחץ המים. זה אומר שאם למשל, יש לפתע לכלוך עקשן במיוחד שלא יורד אין בעיה – מגבירים את העוצמה ו/או את הכמות, ותוך רגע הלכלוך עקשן יעלם כלא היה! כמובן שכך, במקום לכרוע ברך ולהתחיל לשפשף את הלכלוכים, אפשר להיפטר מהם בתוך שניות אחדות בלבד.

 מכונת שטיפה לרצפה

איך מייבשים את הכל?

בחלק מהדגמים של מכונת שטיפה לרצפה יש גם מייבשים שבאמצעות מנגנון מיוחד עוזרים לכם לייבש את כל המים – עם זאת, מדובר על הדגמים היקרים יותר, כך שאם אתם רוצים לחסוך בכסף, הייבוש יהיה כרגיל עם סחבה – אך לאחר שחסכתם זמן רב בניקיון עצמו. בכל מקרה, מדובר תמיד על מוצר מעולה, שמוכיח את עצמו בכל פעם מחדש!