ניקיון הבית לפסח

כך תכינו את המשרד לחג הפסח

לא צריך להיות מומחה גדול לניהול משרדים כדי לדעת שלרמת הניקיון של המשרד, ויהיה זה משרד בן מאות עובדים או משרד צנוע בן שני עובדים בלבד, קיימת השפעה עצומה על האופן שבו המשרד מתנהל. רמה גבוהה של סדר וניקיון תורמת מצד אחד לרמת היעילות הגבוהה של העובדים ומשפיעה על הדרך שבה הם  תופשים את עבודתם ומצד שני משפיעה על האופן שבו המשרד מציג את עצמו בפני לקוחותיו, לקוחותיו הפוטנציאליים שותפיו העסקיים ועוד.

אם אתם מנהלים משרד אחד או יותר, אנחנו סמוכים ובטוחים שאתם דואגים לעבודות הניקיון באופן שוטף ואולי מחפשים חברת ניקיוןן לפסח במשרדים. עם זאת, היינו שמחים בכל זאת לתת כמה דגשים חשובים על נושא הניקיון, בהקשר של חג הפסח הקרב ובא.

 

הניקיונות שלפני חג הפסח – פחות שגרתיים, אך לא פחות חשובים

עבודות הניקיון השגרתיות כוללות בדרך כלל את שטיפת הרצפות, ניקוי יסו593די של חדרי השירותים, הסרת אבק מכל המקומות הנראים לעין, ריקון של פחי האשפה, החלפת מוצרי ההיגיינה המתכלים ומילוי מתקנים שונים דוגמת מטהרי אוויר אוטומטיים, מתקני סבון נוזלי ועוד. עם זאת, לקראת חג הפסח, יש לבצע עבודות יסודיות יותר, שלא נהוג לבצע בשגרה. להלן כמה מהן על קצה המזלג:

  • ניקיון חלונות – ניקוי חלונות מצריך לא אחת השקעה רצינית של משאבים, כשבין היתר מדובר על משאבים כספיים, במיוחד כשמדובר במשרדים הממוקמים בקומה גבוהה. עם זאת, לאורך השנה החלונות צוברים לא מעט לכלוך, אבק ושאר מרעין בישין וללא ניקוי יסודי לפחות אחת לשנה, הכולל ניקוי חוץ ופנים, החלונות עלולים לסבול ממראה מוזנח ולא אטרקטיבי, להפוך לעכורים ולהשרות אווירה לא נעימה במשרד.
  • ניקיון יסודי מאבק – ניקיון יסודי מאבק כולל הסרה של אבק מכל המשטחים במשרד, לרבות משטחים שפחות נראים לעין באופן שגרתי. הכוונה היא להסרה של אבק מכל המדפים, התיקיות והספרים, הסרה של אבק מגופי התאורה, הסרה של אבק מהפילטרים של מערכות המיזוג במשרד ועוד. מעניין ומפתיע לגלות בכל פעם מחדש איך הסרה של אבק גם ממקומות שכביכול לא נראים לעין כמו למשל מתקרת המקרר המשרדי, גורמת לתחושה של התרעננות והתחדשות.
  • ניקוי רצפות יסודי – אין לנו ספק שאתם דואגים באופן שגרתי לניקוי הריצוף במשרד. עם זאת, כל סוג של ריצוף מצריך ביצוע של עבודות ניקיון או תחזוקה יסודיות אחת לשנה לפחות. הכוונה היא למשל לניקוי שטיחים מקיר לקיר, הברקה קריסטלית של רצפות אבן, תיקון וחידוש של פרקטים ועוד.
  • ניקיון מטבחים – ניקיון מטבחים משרדיים לקראת חג הפסח כולל בין היתר שטיפה יסודית של המקרר, הפשרת המקפיא וסילוק של שכבות קרח הנוטות להצטבר בתא ההקפאה, ניקוי יסודי של השיש, הלבנה של הכיורים, ניקוי של דלתות הארונות במטבח, ניקוי יסודי של מכונת הקפה או של מסנן המים ועוד. בסופו של דבר תוכלו ליהנות ממטבח חדש, מבריק ומצוחצח.

הערה חשובה לגבי עבודות הניקיון במשרדים לחג הפסח

אם באופן שגרתי אתם או עובדי המשרד הם אלה שנוהגים לבצע את עבודות הניקיון, ברצוננו להמליץ לכם בכל זאת להשקיע מעט כסף ולבחור בעבודה מול חברת ניקיון מקצועית, אפילו באופן חד פעמי לכבוד חג הפסח. בדיוק כפי שכשתרצו לפנק את העובדים שלכם ביום גיבוש תשכרו את שירותיה של חברת הפקות מקצועית, כך גם חברת ניקיון לפסח במשרדים היא הגוף שאליו עליכם לפנות כל אימת שתרצו לשדרג את רמת הניקיון לפני חג החירות. שיהיה לכם חג שמח, כשר ונקי!