חברת ניקיון

למה חברת ניקיון עדיפה על מנקה?

התלבטות בין הזמנת שירותי חברת ניקיון לבין העסקת מנקה משותפת ללקוחות פרטיים ועסקיים. יחד עם זאת, בטווח הארוך שירותי ניקיון של חברה מקצועית תמיד יהיו משתלמים ורווחיים יותר. הנה הסיבות העיקריות לכך:

א. מגוון – חברה יכולה להציע שירותים שאינם ניתנים על ידי מנקה פרטית. בחברות מן הסוג הזה הדגש הוא בין היתר על שירותים מיוחדים כגון פוליש, ריסוס והדברה. יחד עם זאת, השירותים המיוחדים של החברה לא באים על חשבון שירותי ניקיון בסיסיים כגון שטיפת רצפות, ניקוי אבק, תחזוקת מטבח וכן הלאה.

ב. ימי חופש ומחלה – כל מנקה זקוקה מדי פעם לימי חופש ומחלה. מצד שני, אצל חברה מקצועית תמיד יהיו עובדים מחליפים שישמחו להתייצב ולשרת את צרכי הלקוחות. הלקוח לא אמור לספוג את ימי החופש והמחלה והשיקול הזה רלוונטי בעיקר עבור בעלי משרדים, חברות או ארגונים שלא יכולים להרשות לעצמם לוותר על ניקיון.

ג. תוצאות – בסופו של דבר, הכל נמדד בתוצאות וכאן אין ספק לגבי היעילות של חברה מקצועית בהשוואה למנקה. חברת ניקיון משתמשת בציוד איכותי המאפשר לה להשיג ביצועים מרשימים תוך זמן קצר. בכל רגע נתון יש אדם האחראי על פיקוח ובקרה וניתן גם להתחייב לעמידה בלוח זמנים.

איך בוחרים את החברה המבצעת?

לקוח המעוניין לנצל את היתרונות של חברה העוסקת בתחום הניקיון צריך לדעת כיצד לבחור אותה. קודם כל, רצוי לקבל המלצות על חברות מסוימות ולתאם פגישת ייעוץ. לאחר מכן ניתן להשוות בין הצעות מחיר ולהיכנס אל עובי הקורה עם רשימת דרישות מיוחדות.

בהינתן הפרטים הללו קל יותר לגייס את שירותיה של חברה לצורך ביצוע עבודות ניקיון באופן שוטף. בשורה התחתונה, יש הרבה יתרונות להעסקת חברות ניקיון ולכן הן עדיפות על מנקה.