חידוש דקים

מדריך לניקוי ולחידוש הדק

לדק  שלכם  מבחינה אסתטית ופרקטית

כשאתם מתכננים מרחב חיצוני כזה או אחר בבית שלכם – בין אם מרפסת ובין אם חצר פרטית ומטופחת, אתם מנסים לתכנן בצורה הטובה ביותר מבחינת אסתטית, כך שהעיצוב יהיה איכותי ויספק לכם איכות חיים גבוהה, ומבחינה פרקטית, בכדי שהעיצוב הזה יישמר לאורך זמן ויהיה נוח ונעים. בהקשרים אלה, אחת האפשרויות האיכותיות ביותר היא דקים – משטחי עץ איכותיים וטבעיים שמשרים תחושה כפרית נעימה במרחב החיצוני, ועם מוצרים איכותיים בתחום גם שומרים על התחושה הזאת לאורך זמן ומשדרגים משמעותית את איכות החיים בבית ובעיקר במרחב החיצוני שלו. אם יש גם בבית שלכם דק, ואתם מעוניינים לנקות אותו ביסודיות או לחדש אותו ממש – חשוב לדעת כיצד לעשות זאת נכון.

חידוש דקים

כשמגיע הזמן לחדש ולנקות את הדק בצורה מקיפה, יש לדעת כיצד לבצע

  • איך מנקים? ניקוי דקים הוא לא פעולה מסובכת, אך חשוב לדעת כיצד לבצע אותה בצורה שתסיר את כל הלכלוך הרלוונטי ולא תפגע בדק כלל. ישנם חומרי ניקוי מיוחדים המיועדים לעץ, ובכל מקרה כדאי להשתמש בחומרים אלה – ולשפשף ביסודיות, עם מטאטא כביש או מברשת עץ ייעודית. חשוב להקפיד ולא לשרוט את הדק, וכששוטפים את חומר הניקוי לעשות זאת לא עם מים זורמים אלא עם ספונג'ה לחה, בכדי למנוע ממנו לחות מוגזמת שתפגע בו.
  • איך מחדשים? חידוש דקים הוא מעט מסובך יותר. בתור התחלה, יש לבצע ניקוי יסודי. לאחר מכן, במקרים מסוימים יהיה צורך לבצע שיוף של קורות העץ בדק, ולאחר מכן גם ציפוי מחדש. כדאי מאוד לוודא מראש מהן הפעולות הנחוצות עבור חידוש הדק שלכם, בכדי לחסוך מאמץ מיותר, ולהבין בדיוק מהם החומרים והכלים בהם עליכם להשתמש.

דק איכותי ברמה הגבוהה ביותר שומר על איכותו לאורך זמן רב

לא פשוט לשמור על האיכות של הדק שלכם לאורך זמן, אבל עם דקים ברמה הגבוהה ביותר, שמותאמים ומותקנים בבית שלכם על ידי שירות ברמה הגבוהה ביותר בתחום זה – תבטיחו כי לא תזדקקו לניקוי ולחידוש לאורך זמן רב, משום שהדק ישמור על מראהו לאורך זמן רב מעצם איכותו הגבוהה.