ניקיון לאחר שיפוץ

ניקיון ופוליש לרצפה לאחר שיפוץ או לפני מעבר מקום

ישנם אנשים שמוותרים על קניית דירה בגלל המחירים המשוגעים של הנדל"ן בארץ. הצעד שאנשים אלה מבצעים הינו שיפוץ הדירה הקיימת, כך שהם חיים באיכות חיים נוחה יותר וברווחה וכן, יוקר הנכס עולה עקב השיפוץ. ישנם אנשים שמשפצים במטרה למכור את הנכס, הם מקבלים עבור הנכס מחיר טוב וכך הם יכולים להגשים חלום ישן של רכישת נכס חדש, גדול ובעל ערך רב יותר. מה שמשותף  אנשים אלה שהם יזדקקו לחברת ניקיון שתנקה להם את הנכס ותחזיר אותו למצב הראוי למגורים, נקי, מבריק ונעים. אנשים אינם יכולים לנקות את ביתם או דירתם לאחר שיפוץ, מדובר בניקיון מורכב וקשה שרק חברה מקצועית לניקיון, תוכל לבצע עקב הניסיון הרב שלה בתחום, חומרי ניקוי מקצועיים ומכשור משוכלל כגון מכונות קיטור, פוליש שואבי אבק תעשייתיים וכן, צוות מיומן

ניקיון נכס לאחר שיפוץ- הרבה מעבר לעוזרת בית

ניקיון לאחר שיפוץ

שיפוץ בית, משאיר אחריו, אבק של מלט וסיד, צבע שנדבק לרצפות, דבק קרמיקה, מלט שהתקשה, חלונות עם סימני צבע ואבק של שיפוץ  שאריות של חומרי בניין, פסולת רבה ועוד. כל נכס כזה שעבר שיפוץ, יזדקק לשירות כמו ניקיון לאחר שיפוץ על מנת שיוכל לחזור לגור בה. לעתים עבודת ניקיון מסוג זה, יכולה להיערך יותר מיום או יומיים, תלוי במצב הנכס. חברות ניקיון, משתמשות בחומרים מיוחדים המפרקים לכלוך קשה אך אינם פוגעים ברצפות. המינון של שטחים מלאים לכלוך מחומרי בניה ידוע לחברות הניקיון וכן, הצוות שעובד בחברות אלה הוא מיומן ועובר הכשרות המתאימות לתחום זה כל העת. יש לפרק חלונות ולנקות תריסים, כך שהבית יהיה ללא דופי.

הרצפות שלכם יזדקקו לפוליש איכותי לאחר השיפוץ

מעבר לכל העבודה בנכס של  ניקיון לאחר שיפוץ, הרצפות יזדקקו לפוליש מקצועי שיתאים לסוג הרצפות וזו בדיוק הסיבה שחברות ניקיון מגיעות לנכס בתום השיפוץ ועל פי מצב הבית וסוג הרצפות, הן יתנו הצעת מחיר וכן, ימליצו על פוליש שהוא חובה בדירות, בתים ומשרדים שעברו שיפוץ. רוב הנכסים חייבים לעבור את התהליך של פוליש וניקיון שכן, לחברות ניקיון יש את הידע והמכונות המיוחדות המבצעות את כל הפעולות הללו. הפוליש, הינו בעצם קרצוף שנעשה באמצעות החדרת חומרי הברקה שונים שמתאימים לסוגים מסוימים של רצפות. הקרצוף, מוריד את השכבה  המלוכלכת מהרצפות. ההמלצה החשובה ביותר של חברות הניקיון המנקות נכסים שונים לאחר שיפוץ, הינה ביצוע פוליש, היות וחומרי הבנייה ששימשו לשיפוץ, גורמים לשחיקת הרצפות.

גם הסרת לכלוך ממסגרות החלונות העשויים מחומרים שונים כמו אלומיניום או עץ, מצריכה ידע, כך שהמסגרות לא ייפגעו. חומרים שהם מנקים ביסודיות ואינם פוגמים במתקנים השונים של הבית נמצאים ברשותן של חברות ניקיון מקצועיות העובדות כבר שנים בתחום זה

עם חברת ניקיון ברכה והצלחה- תוכלו לערוך חנוכת בית

אנשים המנסים לנקות דירות ובתים לאחר שיפוץ בכוחות עצמם, לא יוכלו לעולם להגיע לרמת ניקיון כה גבוהה, כמו חברת הניקיון המובילה ברכה והצלחה. חברת ברכה והצלחה, מעניקה שירות ניקיון יסודי ומקצועי לבתים ודירות, אשר עברו שיפוץ. השירות הינו אמין, אדיב ומקצועי וברשות החברה, יש את המכשור המשוכלל והעדכני ביותר, כגון מכונות ניקיון שפועלות על קיטור, חומרי ניקוי מקצועיים שאינם גורמים נזק וצוות ניקיון מומחה. תוכלו להיכנס לבית נקי ומבריק לאחר השיפוץ, שיכלול גם פוליש שיבריק את הרצפות. הבית שלכם לאחר הטיפול המסור של ברכה והצלחה פוליש וניקיון, יישאר נקי וללא פגמים או שריטות.