איך מבצעים ניקוי אחרי שיפוץ בדירה ישנה?

הדירה הישנה שלכם עברה לאחרונה, או שהיא עודנה עוברת שיפוץ משמעותי מאד, אשר ישנה אותה לגמרי.  דיירים רבים באיזור המרכז עוברים את התהליך של פינוי בינוי. עקב המקום האסטרטגי שבו הם ממוקמים,  מדינת ישראל מעוניינת לנצל את השטח היקר ולבנות מגדלי דירות. בכך החברות שיפוצים במרכז גם הן משתכרות כיוון שלכל התחום יש דירה רבתית כשהנושא עולה וצף.
גם דירה שאינה עוברת תהליך פינוי בינוי צריכה פעמים רבות שיפוץ, כךהיא לא תיראה יותר ישנה ומוזנחת – והיא עתידה להיות ממש כמו דירה חדשה לגמרי ואף להיות מתומחרת בהתאם. עם זאת, רגע לפני שאתם משלמים את השיפוץ, יש עוד דבר שצריך תמיד לזכור – הנושא שהמשמעותי של ניקוי אחרי שיפוץ עבור הדירה הישנה, הוא זה שבעצם נותן לדירה את הגימור הסופי שלה, והוא זה שמאפשר לכם ליהנות משיפוץ כמו שצריך.

שלבי הניקיון השונים183901902

  • ניקוי חלונות – אחד השלבים המשמעותיים ביותר בתהליך של ניקוי אחרי שיפוץ, הוא התהליך של ניקוי החלונות. לאחר השיפוץ, החלונות החדשים והישנים כאחד, סופגים כמות עצומה של אבק ולכלוך כולל שאריות גבס, ויש לנקות היטב גם את השלבים – וכמובן גם את לוחות הוויטרינה שצריכים להיות מבריקים ושקופים לגמרי.
  • ניקוי ארונות – גם הארונות צוברים לא מעט לכלוך בתהליך השיפוץ, וחשוב לנקות אתם היטב. ניקוי אחרי שיפוץ מתמקד גם בחלקים של הארונות שקשה להגיע אליהם – כמו החלק העליון שקרוב לתקרה, אך גם ידאג לנקות את החלקים הפנימיים בארונות, שייתכן וספגו לא מעט לכלוך במהלך השיפוץ.
  • ניקוי חדרי שירותים ורחצה – יש התמקדות מיוחדת בחדרים הללו, שכן הם צריכים להיות מבריקים ונקיים במיוחד, ועם זאת, גם בהם מצטבר לא מעט לכלוך מאחר שגם הם עוברים שיפוץ. יש שימוש בחומרים בטכניקות מיוחדות לניקוי בתי שימוש, כיורים, אמבטיות, מקלחות, וכיו"ב.
  • ניקוי הרצפה – זה גם שלב חשוב מאד בתהליך של ניקוי אחרי שיפוץ והוא לרוב גם השלב המסכם. לאחר שניקינו את כל החלקים השונים בבית, נותר רק לוודא שהרצפה תהיה מבריקה ונקיה – ויש כמובן שירותי ניקיון ייעודיים גם עבור פרקטים, שטיחים מקיר לקיר, וכיו"ב.

תמיד נהנים משירות מעולה

יש לזכור שניקיון הבית לאחר השיפוץ הוא מלאכה מורכבת למדי – ולכן מומלץ בחום ליצור קשר עם חברת ניקיון מקצועית, אשר תוכל לספק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר שיש.