איך מנקים אחרי מעבר דירה ?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, ניקיון אחרי מעבר דירה מלווה בלא מעט קשיים. ראשית, הדירה החדשה אינה מסודרת ולעיתים היא עמוסה בארגזים, קרטונים, שקיות ורהיטים מפוזרים. שנית, לא תמיד יש מספיק זמן פנוי לסיים את המעבר ולהתפנות לניקיון טוטאלי.

על מנת להתמודד עם הקשיים רצוי להקדים תרופה למכה. במילים אחרות, התחילו את הניקיון עוד לפני יום המעבר. במידה וכבר יש לכם מפתח וגישה אל הדירה החדשה, נצלו את הימים בהם היא פנויה על מנת לבצע ניקיון מאסיבי. קבלו הצעת מחיר מחברות ניקיון מקצועיות ובדקו האם עדיף לפנות אליהם על מנת לחסוך זמן ומאמץ. במידה והדבר לא אפשרי, תוכלו לנקות באופן בסיסי בלבד ולאחר מכן להתמקד בניקיון פרטני יותר.

טיפים לניקיון מוצלח

הנה כמה עצות שיעזרו לכם לנקות את הדירה אחרי  מעבר דירה ולמרות הקשיים שהוזכרו:

א. חלקו משימות – בין אם אתם עוברים דירה לבד, עם בן זוג או עם ילדים ומשפחה, חלקו את המשימות בין מספר אנשים. תוכלו לבקש עזרה מחברים, להקצות חדר לכל אחד או להציב מסגרת זמנים מסודרת שתבטיח יעילות אופטימאלית.

ב. השתמשו בחומרי ניקיון מתאימים – היפטרו מחומרי הניקיון הישנים לפני שאתם עוברים דירה ורכשו חומרים חדשים, יעילים ואפקטיביים המתאימים לריצוף החדש.

ג. נקו לפי סדר עדיפויות – בדירות גדולות אי אפשר להספיק את כל הניקיון, הפריקה של הארגזים, הקדיחות והסידורים ביום אחד. עליכם לנקות את הבית לפי סדר עדיפויות ולשים דגש רק על מה שחשוב. לאחר מכן תוכלו להרחיב את היריעה ולהיכנס לכל חדר בנפרד.

לסיכום, היתרון של מעבר דירה הוא פתיחת דף חלק, נקי ונעים. על מנת להשיג את היתרון הזה יש צורך בביצוע פעולות ניקיון בסיסיות.

 

לקריאה נוספת אודות חברה אשר מבצעת העברת דירות  ושירותי הובלות בחיפה לחצו על הקישור