איך מנקים מחסנים עם תכולה חשובה

עסקים רבים המחזיקים בציוד לוגיסטי רב מאחסנים אותו במחסנים גדולים. מחסן הוא כמובן המקום הכי נוח לאחסן ציוד לוגיסטי בצורה מסודרת ונוחה. מחסנים הם מקום נהדר לאחסן ציוד חשוב ולשמור עליו. אך מה קורה כאשר אנחנו רוצים לנקות את המחסן? אי אפשר להשאיר מחסן מלוכלך כל כך הרבה זמן, אך מהצד השני, מדובר בכמות לא קטנה של ציוד לוגיסטי, חלקו כבד במיוחד, ואיך להזיז את כולו על מנת לנקות? ובכן קיים פתרון פשוט מאוד, ואם עדיין לא שמעתם על חברת אחסנה, אז היא הפתרון האולטימטיבי שלכם לשאלה "איך מנקים מחסנים עם תכולה חשובה?" אז איך זה עובד? הכל בהמשך.

חברת אחסנה

מחסנים מחזיקים בציוד רב, שקשה מאוד להוציא את כולו למטרת ניקוי. עם זאת חייבים לנקות את המחסנים פעם בתקופה של שנה לפחות, מאחר והצטברות לכלוך יכולה גם למשוך מזיקים. איך מנקים מחסנים עם תכולה חשובה? עם חברת אחסנה. חברת אחסנה היא חברה אשר מכילה כמות גדולה של מחסנים למטרת אחסנה זמנית של ציוד, היא משמשת כמחסן לבעלי דירות אשר נמצאים בתהליך מעבר, וזקוקים לאחסנת הרכוש עד לקבלת הדירה החדשה, לבעלי עסקים המעוניינים לעשות סדר במחסן או להעביר את תכולתו וכדומה.

הכל בתהליך אחד

אצל רוב החברות תוכלו לסכם את כל האחסנה בתהליך פשוט אחד. מרבית החברות כוללות שירותים של:

  • הובלה – מטעם החברה מגיעות משאיות הובלה לציוד שלכם. הוא מובל אל המחסנים של החברה, ושם מאוחסן לטווח הזמן שתקבעו עם החברה בחוזה.
  • אחסון – הציוד שלכם מאוחסן במחסנים סגורים ומיוחדים. התשלום הוא בהתאם לטווח הזמן שאתם בוחרים לאחסן בו את הציוד (במקרה שלכם, יממה בלבד למטרת ניקיון), ובגודל המחסן בו תרצו לאחסן בהתאם לגודל הציוד שלכם.

כל שנשאר לכם הוא לסגור עם חברה תאריך, מתי היא תבצע עבורכם את ההובלה, מה יהיה גודל המחסן, ולכמה זמן אתם מעוניינים לאחסן את הציוד שלכם. לאחר מכן בצעו ניקיון שוטף למחסן, וכשהכל נקי תוכלו להחזיר את הציוד מחדש.

גם למחסן מגיע להיות נקי

אז איך מנקים מחסנים עם תכולה חשובה? התשובה הפשוטה והטובה ביותר היא בעזרתה של חברת אחסנה. בתהליך אחד פשוט וקל תוכלו לסגור עם חברת אחסנה הקרובה אל המחסנים שלכם, על הובלה ואחסון. החברה תעמיד לכם נציגים מטעמה להוביל את הציוד שלכם הישר אל מחסני החברה לאחסון עד לתאריך שקבעתם. לפני שאתם סוגרים עם חברת אחסנה, חשוב כמובן לבדוק שהציוד שלכם מבוטח כאשר הוא במחסנים, ושיש אחריות במידה וקורה משהו שלא כשורה. כמו כן חשוב גם לבדוק שישנה אחריות על תהליך ההובלה של הציוד. בזמן שהציוד שלכם מאוחסן תוכלו לנקות בראש שקט את המחסנים שלכם כראוי. במידה וישנם מזיקים, מומלץ גם לשקול על הדברת המקום בכדי למנוע חזרה שלהם.