פרגולות בחיפה

איך מנקים פרגולות?

פתרונות קירוי והצללה מהסוג של פרגולות דורשים תחזוקה קבועה. הנה השלבים לניקוי מוצלח שלהם:

א. רוכשים חומרי ניקוי – בשלב הראשון תצטרכו לגשת לחנות חומרי ניקוי ולבחור את החומרים המתאימים. נסו להתייעץ עם נציגי החנות לגבי התאמה בין חומרי הניקוי לבין סוג העץ. במידה ויש לכם פרגולות מתכת או אלומיניום, ודאו שאתם משתמשים בחומרים ייעודיים שלא יגרמו נזק. קראו היטב את הוראות היצרן המופיעות על גבי החומרים והשתמשו בהם בעדינות.

ב. מסירים את האבק – בשלב השני תוכלו לעבור לחלק המעשי של הניקיון. הסירו אבק בעזרת מטלית לחה והמתינו לייבוש מלא. הסרת אבק תאפשר לחומרי הניקיון להיצמד למשטח ולנקות אותו היטב.

ג. מקרצפים ומשפשפים בעדינות הנדרשת – את הניקוי עצמו תבצעו עם מטאטא כביש או צמר פלדה. מנגד, הימנעו משפשוף חזק מדי של המשטח. זכרו לקרצף את העץ אך אל תסירו את השכבה העליונה. נצלו את ההזדמנות כדי לטפל בחיבורים שבין העמודים לגג, שפשפו היטב גם את תחתית הפרגולה ובדקו האם יש איזורים שדורשים טיפול מיוחד. בנוסף, בדקו את חומרי הניקיון החדשים על איזור נסתר לפני שאתם מורחים אותם על כל המשטח.

פרגולות בחיפה

מתי משתמשים במכונת קיטור או מים בלחץ גבוה?

ניקיון עצמאי של פרגולות לא דומה לשירותי ניקיון הניתנים על ידי חברות מקצועיות. ראשית, לחברת ניקיון יש ציוד מתקדם מהסוג של מכונת קיטור או מכונת מים בלחץ גבוה. מכונות אלו משמשות להסרת לכלוך ישן והן מאפשרות לחדש את מראה המשטח. הזמנת שירותי ניקיון מקצועיים משתלמת בגלל שהיא חוסכת את הצורך בהחלפת פתרונות קירוי.

שנית, לחברות ניקיון יש ידע המאפשר התאמה של חומרים ספציפיים לסוג העץ או המשטח. אפשר לשמור על הפרגולה לאורך תהליך הניקוי ולמנוע נזקים בלתי הפיכים. שירותי הניקיון מחדשים את המראה של פתרונות קירוי בחצר, במרפסת או בגג והם מתאימים ללקוחות פרטיים ועסקיים.

מומלץ להשתמש במכונת קיטור או מים בלחץ גבוה במקרים של לכלוך קשה. אלו המקרים המחייבים יצירת קשר עם אנשי מקצוע וחברות ניקיון מנוסות.