תריסיים חשמליים

איך מנקים תריסים חשמליים?

ניקיון תקופתי של תריס חשמלי יבטיח פעילות יעילה לאורך שנים וימנע תקלות נפוצות. במאמר הבא נבין איך מנקים תריסים מן הסוג הזה ונביא טיפים מעשיים שכל אחד יכול לאמץ בבית, במשרד או בעסק

תריס חשמלי הוא אחד מפתרונות ההצללה הנפוצים ביותר בעולם. התריס הוא חלק חשוב בעיצוב חלל הפנים, הוא מתאים לבתים ודירות ויכול לשמש גם להצללה במשרדים וחנויות. קל מאוד להפעיל את התריס והוא חוסך מאמץ וזמן. התריס מתאים לכל סוגי המפתחים וניתן להשיגו במגוון רחב של דגמים, צורות וצבעים. יחד עם זאת, השאלה שמטרידה את הלקוחות היא איך מנקים את התריס, או כיצד מפיקים מקסימום תועלת משיטות הניקיון הקיימות.

תריסיים חשמליים

אלו קודם כל השלבים שעליהם חשוב להקפיד כאשר רוצים לנקות תריס חשמלי:

א. פירוק התריסים – בשלב הראשון בררו על אפשרות של פירוק התריסים. העדיפו לפרק לגמרי את התריסים לפני שאתם מתחילים לנקות אותם, על מנת למנוע מצב של חדירת מים, שחיקה או בלאי. ניקוי יסודי אחת לתקופה מסוימת ופעם בשנה לפחות יחייב אתכם לפרק את התריסים. בררו על אפשרויות הפירוק כבר במהלך ההתקנה ואל תתביישו ליצור קשר עם אנשי מקצוע כדי לקבל מידע נוסף.

ב. טפלו בתקלות במנגנון ההפעלה החשמלי – נצלו את ההזדמנות של הניקיון כדי לטפל בתקלות הקיימות במנגנון החשמלי. אחרי שתפרקו את התריסים, יהיה לכם קל יותר להסיר אבק, לכלוך וחלודה ממנגנון ישן. ודאו שאין שום חפץ שמפריע לפעולת התריסים או למנגנון החשמלי עצמו. לאחר מכן תוכלו לסגור את התריסים ולעבור לשלב של הניקיון המעשי.

ג. השתמשו בחומרי ניקיון מתאימים – בשלב השלישי תצטרכו להשפריץ חומרי ניקוי ייעודיים על גבי התריס. הימנעו ככל האפשר משימוש מיותר במים והעדיפו מטלית לחה לפיזור אחיד של החומרים. זכרו שהייבוש הוא גם חלק בלתי נפרד מהניקוי, לכן הקדישו לפחות כמה שעות לייבוש מלא של הרכיבים השונים. הימנעו מחיבור מחדש של התריסים לחשמל עד לייבוש מלא של המנגנון והרכיבים השונים.

מה עושים עם תריסי גלילה?

תריס גלילה הוא דגם שכיח של תריסים חשמליים. קודם כל, נקו את התריס מבפנים ומבחוץ כדי להסיר את שכבות האבק העליונות. לאחר מכן נקו גם את המסילות ונקו את ארגז התריס היטב. לבסוף נקו את המנוע אחת למספר חודשים. פתרון אחר שיכול לעמוד לרשותכם הוא הזמנת אנשי מקצוע: יש חברות שעוסקות בתחום של ניקוי תריסים והן מסוגלות להתמודד עם עם תריס גלילה מלוכלך בקומות גבוהות.

לסיכום, ניקיון של התריסים הוא חלק משמירה על היגיינה ברחבי הבית, המשרד וחלל הפנים. בצעו ניקיון יסודי אחת לשנה לפחות והסירו אבק אחת למספר שבועות. התייעצו עם אנשי מקצוע במקרה של התלבטות ושמרו על המוצר שלכם.