איך עושים ספונג'ה?

איך לעשות ספונג'ה בדרך הנכונה?

כולנו צריכים מעת לעת לנקות את הבית שלנו, ולעשות לו שטיפת ספונג'ה – אבל איך בכל לעושים את הספונג'ה כמו שצריך? זה אולי נראה קל מבחוץ, אבל עבור אנשים רבים, שממילא לא ממש אוהבים לנקות – הספונג'ה נראית כמו עניין מפרך למדי. עם זאת כדאי לדעת שפעולות הספונג'ה מסייעות מאד למי שרוצה להרזות! יש קשר בין ספונג'ה לבין הרזיה, ופעולות ניקוי שנעשה במשך שעה נוכל לשרוף בממוצע כ250 קלוריות! כעת כשרואים את הקשר אל הרזיה, אולי גם נוכל לעשות את הספונג'ה ביותר התלהבות, עם כמה עצות פשוטות.

כללים לספונג'ה יעילה

  • לא חייבים עם סמרטוט – יש אנשים שהספונג'ה מגעילה אותם בגלל ההתעסקות עם הסמרטוט הרטוב והמאובק. אם זה דוחה אתכם אין בעיה – אפשר לשטוף את הרצפה גם עם מטאטא! זה אמנם לוקח קצת יותר זמן, אבל זה משיג את אותן תוצאות בדיוק וחוסך מכם את הצורך לגעת בסמרטוט.
  • לא לנקז את הלכלוך – כששוטפים את הרצפה, יהיה גם לכלוך שיצטבר כמובן במי הספונג'ה שיהיה מוצק יחסית. שימו לבב שאת הלכלוך הזה אתם לא זורקים לתוך פתח הניקוז באמבטיה או לתוך הכיור – כי הוא עלול לגרום לסתימה. עדיף לזרוק אותו לפח.
  • לא שוטפים לפני שמטאטאים – בכל מצב שבו אתם רוצים לעשות ספונג'ה, אתם צריכים קודם כל לטאט. אחרת – יהיו כמויות אדירות של אבק בספונג'ה והדבר יקשה עליכם. לא צריך טאטוא יסודי – מספיק להסיר את השכבה המרכזית של הלכלוך מהרצפה בבית.

נהנים, מנקים וגם שורפים קלוריות!

אם כן, כעת אתם יודעים איך לבצע את הספונג'ה בצורה טובה יותר. אל תשכחו כמובן שתוכלו להגיע כך לתוצאות די טובות של הרזיה, ובעצם אם תעשו ספונג'ה פעם בשבוע – זה יכול להיות ממש תחליף לאימון כושר באותו יום.