ניקיון המרפסת

טיפים לניקוי המרפסת בבית

ניקיון המרפסתהמרפסת היא מרחב איכותי ביותר בבית שלכם, וחשוב לשמור על ניקיונה היטב

כל אחד מאתנו מבין היטב את המשמעות החשובה של המרפסת עבור חיי היום יום האיכותיים בבית. המרפסת היא מרחב המשלב בין הפנים לחוץ, ומאפשר ליהנות מסביבה נעימה במיוחד ומאוויר צח ובריא, בלי לצאת מהבית אפילו לרגע. כמעט כל דירה ובית שנבנים בישראל נבנים עם מרפסות מסוג כזה או אחר, וחשוב מאוד לשמור על המרפסת ולטפח אותה, כך שהיא תמלא באמת את התפקיד שלה כמרחב איכותי וחשוב בחיי היום יום של כולנו. חלק משמעותי מכך הוא שמירה על הניקיון שלה, וכעת נכיר כמה טיפים לשמירה על ניקיון המרפסת.

כמה טיפים חשובים לשמירה על ניקיון המרפסת בבית שלכם לאורך זמן

ניקוי מתאים לחומרים

בכדי לנקות את המרפסת בצורה הטובה ביותר, חשוב להתאים חומרי ניקוי וכלי ניקוי לחומרים שמהם המרפסת עשויה ולמרכיבים הדומיננטיים בה. במקרים רבים, ריהוט המרפסת הוא ריהוט המבוסס על עץ – ובמצב כזה חשוב לבחור בחומרי ניקוי מתאימים לעץ. גם במידה ומדובר במרפסת עם אלמנטים של שיש או של מתכת – חשוב לבחור בחומרים מתאימים.

חשיבות הזכוכית

בכל מרפסת ישנו אלמנט משמעותי של זכוכית, בין אם במעקות ובין אם בחלונות ובשמשות, וניקיון הזכוכיות הוא חלק מכריע מניקיון המרפסת כולה. חשוב מאוד להקפיד על ניקיון דו שבועי לפחות של הזכוכיות השונות.

מניעת לכלוך

הדבר החכם באמת לעשות בשמירה על ניקיון המרפסת שלכם לאורך זמן הוא למנוע ממנה לכלוך. לדוגמה, אם ישנו עץ שמוריד עלים ולכלוך למרפסת שלכם, יש לבצע גיזום עצים דרך שירות מתאים. מעבר לגיזום עצים, מניעת לכלוך יכולה להיות גם שאיבת אבק מתוך הבית, ניקיון אחרי חיות מחמד או גינון והשקיה מתאימים של עציצים למניעת לכלוך.

 

לשמירה על המרפסת – הימנעו מלכלוך

בין אם מדובר בשמירה על ניקיון שגרתי במרפסת עם טאטוא, שטיפה והברקה של מרכיביה השונים ביום יום, ובין אם מדובר בגיזום עצים ובשיטות אחרות למניעת לכלוך מהמרפסת – חשוב מאוד לשמור על ניקיון המרפסת לאורך זמן, ואתם מוזמנים ליישם את הטיפים שלנו ולהנות מהמרפסת לאורך כל השנה.