הכל על פוליש לבית

טיפים לפוליש לבית לפי סוג הריצוף

בכל הקשור לסוגי הפוליש השונים, אין ספק כי הדרך היעילה ביותר שבה ניתן ליהנות מביצוע איכותי ברמה גבוהה היא על ידי יצירת קשר עם חברת ניקיון מקצועית העוסקת בתחום ומתמחה בו באופן ספציפי. עם זאת, ישנם גם לא מעט אנשים המעדיפים להימנע מהשקעת כסף בעבודות הפוליש, ובוחרים לבצע את העבודות באופן עצמאי.

אם גם אתם מעוניינים לחסוך את ההשקעה הכספית הכרוכה בהזמנה של אנשי מקצוע מתחום הניקיון, הגעתם למקום הנכון. במאמר שלפניכם נספק מספר טיפים שימושיים לפוליש ביתי מוצלח מאין כמוהו. קריאה נעימה ושיהיה לכם יום מבריק!

השכירו מכונות פוליש מקצועיות

רבים לא יודעים זאת, אבל נכון להיום ניתן לאתר בקלות חברת ניקיון העוסקת בין היתר בהשכרת ציוד פוליש מסוגים שונים לרבות מכונות פוליש ניתן לשכור מכונות פוליש מקצועיותמקצועיות. בנוסף לכך, יש גם לא מעט חברות שישמחו למכור לכם את חומרי הניקיון האיכותיים שבהם הן עושות שימוש באופן שגרתי. מומלץ לברר אודות חברות המספקות שירותים אלה וכך להימנע מרכישות מיותרות של ציוד מקצועי או משימוש בחומרים שאינם איכותיים במיוחד.

הימנעו משימוש בחומרים אגרסיביים מדי

חשוב מאוד להבין כי שימוש לא מושכל בחומרי ניקיון שונים עלול לגרום לנזקים חמורים שעשויים לעלות לכם ביוקר. כך, לדוגמה, חומצת מלח נחשבת לחומר ניקוי מצוין, אך אין משמעות הדברים שיש להשתמש בה באופן חופשי מבלי לדלל אותה לפני השימוש. כמו כן, חשוב לזכור שמומלץ להימנע ממגע בין החומצה למרצפות, לברזים, לאמבטיה ועוד. באופן כללי יש לבצע שיעורי בית רציניים וללמוד על אופן השימוש בחומרי הניקוי השונים לפני תחילת העבודה.

כמו כן, מומלץ לנסות ליישם את חומרי הניקיון באזורים מוצנעים בשלב הראשון ורק לאחר שתגלו כי לא נוצר נזק או שינוי משמעותי, אתם מוזמנים להמשיך הלאה ולעשות שימוש נרחב יותר בחומרים השונים.

התייחסות לסוגי ריצוף שונים

להלן כמה טיפים שיש בהם כדי לסבר את האוזן בנוגע לכך שכל סוג ריצוף צריך לקבל התייחסות שונה מבחינת עבודות ההברקה:

  • פוליש לרצפת לינולאום – יש להימנע מלשפוך את כל חומר הפוליש בבת אחת על מנת למנוע היווצרות של פסים וברק שאינו אחיד. כמו כן, יש להימנע ממעבר על אותו אזור יותר מפעם אחת. 
  • פוליש לרצפת עץ – פוליש וקס לרצפת עץ יש לבצע רק לאחר סיום עבודות השיפוצים, שכן בדרך כלל על מנת לבצע את עבודות השיפוצים יש להסיר את שכבת הווקס הקיימת. תדירות ביצוע העבודות משתנה בהתאם להיקף השימוש ברצפה, אך בדרך כלל די בביצוע פוליש אחת לשנה כדי ליהנות מברק מרשים במשך כל השנה כולה. 
  • פוליש לרצפת אריחים – קיימת חשיבות עליונה לניקוי האריחים באופן יסודי וקפדני לפני תחילת הפוליש. בעיקר יש לתת את הדעת למרווחים שבין האריחים, הנוטים לצבור כמויות רציניות של לכלוך. כמו כן, מומלץ להכין את הריצוף לפוליש באמצעות שואב קיטור ובמהלך העבודות עצמן להימנע מהפעלת לחץ על מכונת הפוליש או מהטיית משקל הגוף לכיוון המכונה.