כך תדעו שבחרתם נכון חברת ניקיון טובה

אם אתם שוכרים את שירותיה של חברת ניקיון ורוצים לדעת אם עשיתם בחירה טובה – אתם בדיוק במקום הנכון.

כאן תמצאו מספר טיפים שיסייעו לכם לדעת אם בחרתם חברת ניקיון טובה או כזאת שרק לוקחת את הכסף שלכם ועושה את מה שטוב לה.

סימני הזיהוי של חברת ניקיון טובה

• הסכם עם נקודות יציאה – חברת ניקיון שמחייבת אתכם להשתמש בשירותיה למשך פרק זמן ארוך ולא מאפשרת לכם לבטל את ההסכם אם אתם לא מרוצים – היא חברה שאיתה מאוד לא כדאי לעבוד.

לעומת זאת, אם חברה מציגה בפניכם הסכם עבודה שמאפשר לכם לבטל את העסקה גם אם התכוונתם לשכור את שירותיה לשנה – היא חברה ששווה בהחלט להמשיך לבדוק אותה.

• חומרי ניקיון עם תו תקן בלבד – חומרי ניקיון הם חומרים מאוד חזקים, אשר בהרכבים מסוימים יכולים להזיק. לכן, חשוב מאוד שהחברה תתחייב בפניכם שהיא עושה שימוש בחומרי ניקוי בעלי תו תקן בלבד, אשר עומדים בכל דרישות התקן הן מבחינת איכות והן מבחינת בטיחות.

• גמישות בשעות העבודה – חברת ניקיון טובה היא חברה שבעליה מבינים את הצרכים המשתנים של לקוחותיה, ויכולים לספק להם שירותים עם גמישות בשעות. כך למשל, יש בעלי משרדים שמעוניינים שהניקיון יתבצע לאורך כל שעות היום, ויש כאלה שמעוניינים שהוא ייעשה רק אחרי הצהריים או רק בערב – לאחר שכולם הולכים.

• מחיר הוגן – כמובן שמחירי השירות משתנים בהתאם לאופי העבודה ולמספר שעות העבודה, אולם המחיר שגובה חברת הניקיון צריך להיות בתוך טווח המחירים המקובל. לכן, חשוב לבצע סקר שוק קצר, להשוות מחירים ושירותים ולבחור את החברה שמספקת לכם את התמורה הטובה ביותר לכספכם.

woman doing housekeeping

 

 

כמובן, שיש להמשיך ולבחון את טיב השירות של החברה גם לאחר החתימה על ההסכם ותחילת העבודה.

חשוב לבדוק אם המנקים מגיעים למקום בדיוק בזמנים שנקבעו, אם הם מבצעים את העבודה בצורה יסודית ואם הם עושים את כל מה שנקבע בהסכם.

מצד שני – חשוב לתת להם תנאי עבודה הוגנים, לדאוג שתהיינה להם הפסקות במידת הצורך וכמובן – גם מה לאכול ולשתות.

כמו כן, חשוב שהקשר עם האחראי על העבודה מטעם החברה יהיה קשר שוטף, ושכל אחד מהצדדים ירגיש חופשי להגיד את אשר על ליבו, על מנת שהעבודה תמשיך להתבצע על הצד הטוב ביותר.

לסיכום – בחירת חברת ניקיון על פי הפרמטרים שהוצגו לעיל והמשך ביצוע מעקב לאחר תחילת העבודה – הם המפתח לחלל נקי ומסודר ולקבלת השירות הכי טוב והוגן שאפשר. בהצלחה!